Aftenvægt vs. morgenvægt

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Aftenvægt vs. morgenvægt
Hejsa allesammen...

Jeg spekulerer ofte på hvor meget vægtforskellen kan være fra man vejer sig om aftenen inden man går i seng, til man vejer sig om morgenen når man har været på wc?

Ved godt man ikke skal veje sig flere gange om dagen, men er såmænd bare nysgerrig :)
14 år16. august 2010 kl. 19:11
re: Aftenvægt vs. morgenvægt
Den kan såmænd være stor. Nu er det mange år siden jeg har prøvet, men da jeg var teenager kunne den sagtens svinge 3-4 kilo fra aften til morgen :-)
14 år16. august 2010 kl. 19:15
Det kan vist svinge nogle kg alt efter hvad man har spist og drukket
14 år16. august 2010 kl. 19:15
jeg vejede mig for nogle dage siden efterhånden, og der sagde vægten 71,1kg. Her til aften siger den så 72,2kg...så håber lidt på, at det ekstra kilo (MEGET GERNE MERE) er væk i morgen tidlig.

Har været inde ved kæresten uden min køkkenvægt, så har ikkekunnet veje min mad...har dog stadig været nogenlunde påpasselig med hvad der er røget indenbords...
14 år16. august 2010 kl. 19:18
Det er noget jeg selv kan finde på at praksisere det du gør der. Og det er dummeste af det dummeste at gøre..... Har selv gjort det tusindvis af gange.. Og jeg har erfaret, du kan ikke regne med en skid. Det er så meget afhængig af hvad du spiser og drikker og hvornår på aftenen du sidst spiser. Mit råd til dig (selv om jeg selv gør det) LAD VÆR! hi hi.......

Til den mere seriøse del af det (kan være lidt flovt at sige), men hvis man begynder på det pjat der, kan man faktisk komme tæt på at komme langt ud. For jeg fandt ud af, at jo mindre jeg drak i løbet af aftenen, jo mindre vejede jeg den efterfølgende dag = dårlig ide. Jeg er holdt op med at gøre det, gør det nogen gange, men det er ikke på bekostning af mit vandbehov. Jeg siger ikke det sker for dig, men der kan virkelig gå sport i, at veje mindst muligt både om aftenen og morgenen.
14 år17. august 2010 kl. 07:08
Om natten sveder vi alle en smule. Jeg vejer som regel 700 gram mindre om morgenen end om aftenen.. Dette indtager jeg så ved at drikke væske igen. Jeg stopper ikke med mit væskeindtag om aftenen da jeg ved at det gir pote i sidste ende. Mange mennesker har også et fast toilet besøg når de vågner og dette kan være både mad og drikke der vil ud. Ved at vi ikke indtager føde og drikkevarer om natten vil der automatisk også være mindre i kroppen om morgenen da vi også forbrænder mens vi sover.
14 år17. august 2010 kl. 07:58
Og så kom dommen...jeg har taget 400gr på den sidste uges tid. Men har også spist godt og anderledes end jeg plejer...

Synes det er MEGA TRÆLST og har da lidt nedtur over det. MEN MEN MEN...jeg skal bare igang igen...så køkkenvægten skal med hjem til kæresten den næste uges tid...og så må jeg bare igang med at veje alting igen....Og huske, at drikke rigeligt med vand i løbet af dagen...for det har jeg nok ikke været den bedste til den sidste uges tid!
14 år17. august 2010 kl. 08:22
Op på hesten igen. Det skal nok lykkes. Vi kan, skal og vil dette. Og hvis vi giver det en ekstra skalde kommer det helt automatisk.
14 år17. august 2010 kl. 08:52
Det er jo det...har informeret min kæreste om, at jeg strammer livrem og seler...nu sætter stædigheden ind og der bliver stillet skarpt på kuren nu!

Så den står på frugt, grønt, vand og masser af lækker krydret kylling :)

Har dog lovet at spise godt én sidste aften...jeg rejser til Kina i 5 mdr, så kæresten vil gerne lave en god og lækker afskedsmiddag. Kan jeg jo ikke sige nej til!

Men ellers...hehe...så er der stillet skarpt på kosten!
14 år17. august 2010 kl. 10:19
En enkelt aften hvor i hygger jer med det helt store betyder jo ikke alt.

Nyd det så længe du kan og se dig ikke tilbage. Husk at vi lever kun 1 gang og vi derfor sagtens kan tage en afstikker i ny og næ uden det ødelægger det store billede.

14 år17. august 2010 kl. 15:10

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...