#2 af TinaR (slettet)
10 kilo - 10 uger, 5. uge
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+TinaR (slettet)
re: 10 kilo - 10 uger, 5. uge
Lidt op og lidt ned - men det er min egen skyld, har hygget lidt for meget de sidste par dage.
Jeg har rundet 5 kg, så jeg er stadig med - men jeg er glad bare vægten går ned uanset tempo.
Mht. din vægt Githa, så husk på at motionen giver muskler og at det sikkert er derfor vægten står stille og at det stadig kan ses.
Jeg vejer pt. det samme som for et år siden (har holdt pause fra vægttabet af forskellige grunde), men det tøj jeg brugte for et år siden sad langt pænere dengang. Der dyrkede jeg nemlig en masse motion...hvilket jeg først lige er kommet igang med igen og figuren er derfor ikke nær så pæn ENDNU ;o)
Jeg har rundet 5 kg, så jeg er stadig med - men jeg er glad bare vægten går ned uanset tempo.
Mht. din vægt Githa, så husk på at motionen giver muskler og at det sikkert er derfor vægten står stille og at det stadig kan ses.
Jeg vejer pt. det samme som for et år siden (har holdt pause fra vægttabet af forskellige grunde), men det tøj jeg brugte for et år siden sad langt pænere dengang. Der dyrkede jeg nemlig en masse motion...hvilket jeg først lige er kommet igang med igen og figuren er derfor ikke nær så pæn ENDNU ;o)
14 år16. august 2010 kl. 10:34
jackpot (slettet)
Nu 98,1... Før 101,7... Ialt: 3,6 kilo.
14 år16. august 2010 kl. 11:04
bruger slettet
Vægt: 58,7 kg
14 år16. august 2010 kl. 11:27
bruger slettet
Her siger vægten 67,2 - så en lille øgning fra sidst
14 år16. august 2010 kl. 15:45
bruger slettet
Jeg er på 107,7 kg, så jeg har tabt 300 g siden torsdag, men havde en skidt weekend med 40 års fødselsdag, og begravelse...
14 år16. august 2010 kl. 15:51
Falken
Jeg gav los i lørdags så jeg har taget på.. 89,6 kg.
Noget af det er motion ved jeg. Min kone kan se det i ansigtet hvor jeg taber mig først. Men en meget stor del af det er supergod mad, øl, vin og honningvodka som jeg fik i weekenden. Troede at jeg kunne give den gas om søndagen og forbrænde det, men så skulle jeg nok have trænet alene.
Noget af det er motion ved jeg. Min kone kan se det i ansigtet hvor jeg taber mig først. Men en meget stor del af det er supergod mad, øl, vin og honningvodka som jeg fik i weekenden. Troede at jeg kunne give den gas om søndagen og forbrænde det, men så skulle jeg nok have trænet alene.
14 år16. august 2010 kl. 16:51
mopsie
Hos mig går det udemærket. Jeg har i den forgange uge tabt mig 1,9 kg. Vægten står på 96,8 kg. I alt har jeg efter vi startede tabt mig 4,2 kg, så jeg er en lille smule foran.
Jeg er i dag startet nyt arbejde, så jeg er noget nervøs og ængstelig for at jeg skal komme ud af den gode vane med at spise ordentlig og få dyrket motion, jeg er ikke så god til store ændringer og det var noget lignende der gav udslaget til at det gik galt for mig sidste gang jeg havde tabt mig sidste gang.
Men jeg klør på og håber på at jeg kan sparke mig selv til at fortsætte, så jeg om 6 uger vejer 6 kg. mindre.
Jeg er i dag startet nyt arbejde, så jeg er noget nervøs og ængstelig for at jeg skal komme ud af den gode vane med at spise ordentlig og få dyrket motion, jeg er ikke så god til store ændringer og det var noget lignende der gav udslaget til at det gik galt for mig sidste gang jeg havde tabt mig sidste gang.
Men jeg klør på og håber på at jeg kan sparke mig selv til at fortsætte, så jeg om 6 uger vejer 6 kg. mindre.
14 år16. august 2010 kl. 16:58
JK91
Min vægt er gået fra 73,4 til 72,6 kg.
Det er 800 gram og det må jeg vidst være tilfreds med (:
Har lagt et stramt program de næste 14 dage, hvor jeg skal tage 1,8 kg. Må se om det lykkedes, for der ligger selvfølgelig både spisning med veninde og bytur i denne uge - ellers må målet rykke sig (:
Det er 800 gram og det må jeg vidst være tilfreds med (:
Har lagt et stramt program de næste 14 dage, hvor jeg skal tage 1,8 kg. Må se om det lykkedes, for der ligger selvfølgelig både spisning med veninde og bytur i denne uge - ellers må målet rykke sig (:
14 år16. august 2010 kl. 17:29
JK91
Jeg kan se at jeg har tabt mig 3,5 kg - er 500 gram bagud.
Ved søreme ikke om jeg kan nå at hente dem, men vil da prøve (:
Ved søreme ikke om jeg kan nå at hente dem, men vil da prøve (:
14 år16. august 2010 kl. 17:32
Burde have tabt 4 kilo nu - det har jeg imidlertid ikke..
Det går noget langsomt synes jeg - folk siger godt nok de kan se jeg har slanket mig, men vægten rykker sig ikke ud af flækken - det må være al den motion..
Samme vægt som sidste uge..
Hvordan går det hos Jer?