Åhhh RÆDSEL!!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Åhhh RÆDSEL!!
Så er jeg tilbage - det vil sige i morgen! Har holdt heelt ferie i 4 uger næsten - ikke været på vægten - bestemt ikke spist som jeg bør - men har dog holdt mine cykelture i hævd - og sat turenes længde op! Kan mærke hvor meget bedre min form er, Besteg i min ferie møns klint helt op til toppen, og et godt stykke hen til en anden trappe ned til stranden heelt hen af den til næste trappe og op igen. ved jeg ikke a, ville have gjort det sidste år b, at jeg ikke havde kunnet klare det sidste år. ´Men de sejre ændrer bare ikke på det faktum at jeg skal på vægten i morgen tidlig og VED at jeg har taget på i ferien.. har drukket og spist som det passede mig og min familie UDEN at tænke spor fornuftigt.. ÅHHH rædsel at komme på vægten i morgen, men ved jeg kan gøre noget ved det... håber jeg har styrken og motivationen til det...
katja
14 år15. august 2010 kl. 21:39
re: Åhhh RÆDSEL!!
Selvfølgelig har du styrken til at gøre noget ved det!

Jeg tror alle har styrken i sig, det er mere motivationen som kan være svært at finde.
Men krydser fingre for det ikke er så slemt at komme op på vægten og se resultatet at du føler det er for meget du skal i gang med.

Held og lykke :)
14 år15. august 2010 kl. 22:12
Hej Katja.

Jeg kender kun alt for godt følelsen af at frygte den slemme badevægt, det eneste der er værre er ikke at træde op på den, det har jeg gjort alt for meget og det er ikke godt at leve i den tro at hvis jeg ikke ser tallet på vægten er jeg ikke overvægtig og har bestemt ikke brug for at ændre mine spisevaner og mønstre.

Når det er sagt har det jo også været et bevidst valg at give slip i 4 uger, derfor er jeg også helt sikker på at du kan tage det bevidste valg at gøre noget ved det.
Ja der er sikkert kommet lidt på. Men ved at se sandheden i øjnene kan du også gøre noget ved det.

Så op på vægten, så at sige.

Glæd dig over en dejlig ferie og hygge med god mad og tag det ikke som et nederlag, det er bare en del af det at holde ferie.
Pøj pøj med vejningen Berit.
14 år16. august 2010 kl. 01:11
tak skal i have!! og det var ikke så slemt.. har faktisk tabt 1 kg i forhold til den sidste gang jeg gik på vægten inden ferien for 4 uger siden.. godt nok lige op til menses men alligevel :-) så er glad for at motionen har været med på ferie så at sige!! pyhh lettelsen var nnu alligevel tilstede ;-)
14 år16. august 2010 kl. 09:22
Tillykke
Tillykke, super flot og mon ikke du skal ændre overskrift til JUbII :)
14 år16. august 2010 kl. 09:29
Hvor fedt :)

Tillykke med det!
14 år16. august 2010 kl. 09:52
Tak tak og jo burde nok ændre den, meeen på den anden side så var det jo lige der jeg var indtil vægten blev vækket i morges

så er det bare fremad!
14 år16. august 2010 kl. 17:20

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...