Ny vægttaber håber på støtte.

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Ny vægttaber håber på støtte.
Hej alle sammen.
Fik anbefalet denne side af en tidligere klassekammerat. Jeg har igennem de sidste 3 år taget meget på, dette skyldtes brud med kæresten og andre nederlag i mit liv. Jeg fik alvorlige problemer med min hybermobilitet og øget vægt sidste år i august, og har måttet gennem 2 operationer efterfølgende.

Jeg har længe ville tage skridtet mod en sundere og pænere krop, men har altid udskydt det til "mandag". Jeg tog mig selv i at gå på rov i køkkenskabene efter søde sager igår (efter endnu et mindre nederlag) og tænkte, at nu er det simpelthen nok!

Jeg er utrolig flov over min krop, og gør alt for at klæde mig så det dækker min overvægt. Men det er svært! Jeg har til mål at jeg gerne vil tabe 20 kg. inden vejret igen bliver varmt i foråret/sommeren 2011. Jeg vil selvfølgelig gerne nå målet inden, men er træt af urealistiske mål.

Jeg er påbegyndt løbe træning - hvilket jeg også gjorde 3 år tilbage. Da jeg både fandt glæde og tilfredshed i at løbe. Har dog aldrig fået taget mig sammen siden. Og at være en sukkergris og doven er ikke en god cocktail. ;)

Håber virkelig på noget moralsk støtte herinde og eventuelt gode råd.
14 år12. august 2010 kl. 22:06
re: Ny vægttaber håber på støtte.
Hejsa og velkommen til!

Jeg er selv i gang med at tabe 30 kg, de 21 er væk. Nu mangler der bare den sidste "lille" del. Så det kan lade sig gøre.

Du får al den støtte og opbakning fra mig som jeg kan give. Jeg kender til flere med hypermobilitet, og ved det er hårdt ved kroppen og kan være svært at træne med kroppen. Men man kan virkelig også gøre meget med kostomlægning, og lige pludselig, nyder man sin nye livsstil.

Held og lykke!
14 år12. august 2010 kl. 22:49
Hvor er det dejligt at høre.
Ja, jeg var jo så slank 3 år tilbage, og der var jeg også hypermobil. Så man kan sagtens gøre en del.
Er i fuld gang med kostomlægning og selvfølgelig motion. Arbejder i en børnehave, så allerede der er det nemt at få en masse.

Hvor er det flot med 21 kg. Hvor længe har det taget dig?
14 år13. august 2010 kl. 16:13
Hejsa.. Held og lykke med det.

Jeg kender godt det med mandagsslankekure.. Set i bakspejlet er de supersjove men i de er jo bare drevet af dovenskab..

Jeg har selv tabt mig 20 kg og har holdt det i ca 4 år men nu går jeg efter de sidste 8-10 kg.. Denne gang skal det virke.
14 år13. august 2010 kl. 16:59
Dejligt at hører du trods lidt problemer med kroppen er så positiv indstillet,. det er sådan det skal være. Det har taget mig et godt stykke tid, aner ikke hvor længe, for jeg tabte mig for at få et barn. Vi havde problemer med at jeg blev gravid, så sprang jeg ud i at tabe mig, og det var effektivt. Blev så gravid og tog fucking 18 kg på igen, hvordan det så end lige kan lade sig gøre, fatter det stadig ikke. Og har så siden jeg fødte i december tabt alt det hele igen. Så jeg måtte starte forfra i december på 95 kg! Har jo også fået hjælp af amning osv.

Held og lykke med projektet!
14 år14. august 2010 kl. 08:04

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...