#2 af SundDiæt (slettet)
Jeg er ....
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+SundDiæt (slettet)
re: Jeg er ....
Da jeg havde født vores søn, så måtte jeg konstatere, at jeg også taget 12 meget uønskede kilo på.
Det lykkedes at tabe de 12 kilo igen over de følgende 9 måneder (sjovt nok samme antal måneder, som jeg havde taget dem på ;0))
Det var på den hårde, velkendte måde med diæt - altså ud med alt sukker og det meste fedt og fokus på portions størrelserne - og så bare blive ved indtil kiloene var tabt.
Jeg har også haft rigtig gode resultater med blandt andet pilates øvelser for mave og ryg musklerne, der hjalp med at få maven ind på plads igen!
Den bedste måde at øge forbrændingen på, tror jeg, er opbygning af muskelmasse og forbedring af kondition.
Jeg tror ikke på, at der er nogle genveje til en slank og sund krop, så fokus på kost og motion er mit råd til dig.
Det lykkedes at tabe de 12 kilo igen over de følgende 9 måneder (sjovt nok samme antal måneder, som jeg havde taget dem på ;0))
Det var på den hårde, velkendte måde med diæt - altså ud med alt sukker og det meste fedt og fokus på portions størrelserne - og så bare blive ved indtil kiloene var tabt.
Jeg har også haft rigtig gode resultater med blandt andet pilates øvelser for mave og ryg musklerne, der hjalp med at få maven ind på plads igen!
Den bedste måde at øge forbrændingen på, tror jeg, er opbygning af muskelmasse og forbedring af kondition.
Jeg tror ikke på, at der er nogle genveje til en slank og sund krop, så fokus på kost og motion er mit råd til dig.
14 år11. august 2010 kl. 16:59
Jeg har stadig en del graviditetskg som jeg gerne vil af med ( 19 kg ). Min krop er her 3 år efter fødslen stadig ikke sig selv og jeg kæmper virkelig en kamp med ikke at spise usundt. Jeg får ikke mit søvnbehov dækket og derfor virker det endnu svære at tabe mig. Jeg er alene med mit barn så der er ikke lige nogen der kan tage over så jeg kan få sovet ud, så nu vil jeg høre om der er nogen herinde som eventuelt selv er alene med barn/børn som har gode råd som jeg måske kunne gøre brug af.
Hvordan får jeg min gamle figur tilbage og er der nogen gode råd omkring hvordan jeg får min forbrænding/stofskifte sat i vejret igen ??