#2 af wifetobe (slettet)
Ny vægtaber på vognen
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+wifetobe (slettet)
re: Ny vægtaber på vognen
Velkommen til:-)
Jeg har været rigtig i gang herinde i ca 10 dage og synes det er et rigtig godt program og nogle gode debatter i de forskellige fora. Håber du får glæde af det - du kan altid skrive til mig, hvis du har brug for opbakning;o)
Jeg har været rigtig i gang herinde i ca 10 dage og synes det er et rigtig godt program og nogle gode debatter i de forskellige fora. Håber du får glæde af det - du kan altid skrive til mig, hvis du har brug for opbakning;o)
14 år11. august 2010 kl. 07:31
Stronger (slettet)
re: Ny vægtaber på vognen
Hejsa, Velkommen til!
Du skal nok blive glad for siden, jeg har været i gang længe og med en graviditet undervejs, jeg har alt i alt tabt 21,5 kg, hvoraf de 18 kg er tabt 2 gange, pga graviditeten..... Så jeg har tabt en del kilo. Jeg er nu ved at tage de sidste kilo, inden jeg er tilfreds.
MIt bedste råd til dig som ny, er: HOLD FAST, lige meget hvor dårligt det går, for det vil det nogen gange!
Held og lykke!
Du skal nok blive glad for siden, jeg har været i gang længe og med en graviditet undervejs, jeg har alt i alt tabt 21,5 kg, hvoraf de 18 kg er tabt 2 gange, pga graviditeten..... Så jeg har tabt en del kilo. Jeg er nu ved at tage de sidste kilo, inden jeg er tilfreds.
MIt bedste råd til dig som ny, er: HOLD FAST, lige meget hvor dårligt det går, for det vil det nogen gange!
Held og lykke!
14 år11. august 2010 kl. 07:35
jeg er en ung kvinde på 42 år der skal tabe små 22 kg og gerne inden den 1 / 1 2011.
ikke af nogen bestemt årsag men bare fordi.
bor alene sammen med min dejlige kæreste.
går pt på sosu skole som hjælper og skulle gerne ende som assistent 28//2 2013
håber på at jeg vil kunne få lidt støtte og hjælp herinde..