Tid til ROS

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Tid til ROS
I morges synes jeg ikke jeg havde noget at rose mig selv for. Vægten var steget næsten 3 kilo i ferien og alt var ØV. Men nu er en halv dag næsten gået og det går godt med at holde sig på sporet igen. Så jeg skal have noget ros.

- Jeg skal have ros for at jeg trods alt kom ud at løbe 3 gange på min ferie. Selvom det var halvt så meget som jeg havde håbet.
- Jeg skal have ros for at jeg har gjort status og sat rammerne for hvordan det skal gribes an den næste tid.
- Jeg skal have ros for at kunne være i hus med en masse ferieguf uden at æde af det.
- Jeg skal have ros for at jeg har aftalt frugt og nødder med en veninde, som kommer på besøg i morgen og ellers ville medbringe brød til noget brunch agtigt. Brød er nemlig en af de ting jeg vil holde mig fra og godt kan holde mig fra. Jeg har faktisk meget mere lyst til noget lækkert frugt.

Hold da kæft hvor er jeg god - hihi. Andre der vil være med i denne selvrosende tråd?
14 år9. august 2010 kl. 13:08
re: Tid til ROS
Jeg føler heller ikke umiddelbart, at jeg for tiden har noget at rose mig selv for. jeg har ikke turdet at stille mig på vægten siden min ferie begyndte d. 25 juni. I går aftes sagde jeg også til mig selv, at nu er det på tide at komme på sporet igen og derfor vil jeg også starte med lidt ros og positiv energi.

- Jeg skal have ros for nok engang at nå min idealvægt på 52 kilo inden ferien
- Jeg skal have ros for at lade mig selv nyde ferien som andre unge uden at føle for stor samvittighedsnag
- Jeg skal have ros for at dyrke motion gennem hele ferien
- Jeg skal have ros for ikke at gå helt til hundene i ædeflip, som jeg tidligere har gjort, så snart jeg har indtaget usund mad, men nok nærmere har fået opbygget et nogenlunde normalt forhold til usunde sager
- Jeg skal have ros for at kigge mig i spejlet og vide at jeg har taget på, men alligevel føle mig pæn og sommetier sexet i det tøj, jeg har iklædt mig.
- Jeg skal have ros for at tro på fremtiden, og vide at jeg endnu engang vil komme på min idealvægt. Endda vil jeg nok kunne bestræbe mig, at nå målet på en mere sund måde end sidst

Selvom jeg gerne vil være sund og smuk, skal det IKKE fylde hele min hverdag. Der skal også være tid til sjov og ballade og fest og farver, når man er 20 år .. og snart skal starte på universitetet :)
14 år9. august 2010 kl. 15:06

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...