#1 af hbbs (slettet)
kan slet ikke få armene ned !!!
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+hbbs (slettet)
Nu har jeg været igang med madital i 13 dage, blandet med DDV og må sige jeg er positiv overasket over resultatet. Jeg havde regnet med ca 1 kg i snit per uge men er gået fra 101 kg. til 96,8 på 13 dage :-) og har ikke på noget tidspunkt været sulten eller følt jeg har været på kur. Har endda været på burgerking (undlod selvfølgelig pomme frites), spist is og kage dog bagt efter DDV. Jeg er selvfølgelig godt klar over at det ikke fortsætter i dette tempo men det er sku noget af et skub i den rigtige retning mod de 69 kg.
14 år7. august 2010 kl. 09:42
Girl next door
re: kan slet ikke få armene ned !!!
Hvor er det dejligt for dig :)
Tillykke med den gode start.
Tillykke med den gode start.
14 år7. august 2010 kl. 10:13
nadianielsen (slettet)
Nu spørger jeg måske dumt med hvad er DDV? :S
Men kæmpe tillykke, det er fedt når det går den rigtige vej :)
Men kæmpe tillykke, det er fedt når det går den rigtige vej :)
14 år7. august 2010 kl. 17:54
hbbs (slettet)
det er ikke dumt at spørge om:-)
DDV er De Danske vægtkonsulenter og de har et fedt program syntes jeg men der er nogle ting jeg syntes er for meget og har derfor taget det til mig som jeg ved virker og så lavet lidt om på tingene så der er plads til nogle af de ting jeg savner for at få en travl hverdag til at hænge sammen.
DDV er De Danske vægtkonsulenter og de har et fedt program syntes jeg men der er nogle ting jeg syntes er for meget og har derfor taget det til mig som jeg ved virker og så lavet lidt om på tingene så der er plads til nogle af de ting jeg savner for at få en travl hverdag til at hænge sammen.
14 år7. august 2010 kl. 18:28
Berit Lyng
Tillykke med resultatet! Det er super flot og dejligt når det lykkedes.
Godt at du har fundet en melodi der passer lige til dig.
Pøj pøj med dit fremtidige mål.
Godt at du har fundet en melodi der passer lige til dig.
Pøj pøj med dit fremtidige mål.
14 år7. august 2010 kl. 18:59