#1 af bruger slettet
Ufattelig
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
Jeg startede min kur mandag den 27. juli og havde sat et mål der hed at jeg skulle smide 1 kg pr. mdr. (viste ikke hvor meget man kunne smide pr. mdr.) så jeg regnede så med at jeg skulle smide 10 kg inden jul, mennnnnn jeg tror godt jeg kan nå de 10 kg inden for jeg har på næsten 2 uger allerede smidt 2,9 kg. Jeg er vildt glad så da jeg så vægten i går og igen i dag blev jeg endnu mere motiveret til at fortsætte
14 år6. august 2010 kl. 15:24
bruger slettet
re: Ufattelig
Hvor er det bare flot ;) Hvordan har du gjort det SÅ hurtigt?
14 år6. august 2010 kl. 16:40
flatrunner (slettet)
Tillykke med den flotte start, det er det man har brug for, især istarten for at motivationen skal holde når det begynder ikke at gå så hurtigt
Jeg har været herinde i 16 dage nu, og har smidt 5,5 kilo, så jeg er også selv supermotiveret, og syntes virkelig at siden her er et rigtigt godt redskab til at holde øje både med vægt og indtag af kcal
Keep up the good work ;o)
Jeg har været herinde i 16 dage nu, og har smidt 5,5 kilo, så jeg er også selv supermotiveret, og syntes virkelig at siden her er et rigtigt godt redskab til at holde øje både med vægt og indtag af kcal
Keep up the good work ;o)
14 år6. august 2010 kl. 19:33
wifetobe (slettet)
Sejt!
Jeg startede for alvor i søndags og har tabt 3,5 kg, så jeg er med på den lykkelige vogn:-)
Jeg startede for alvor i søndags og har tabt 3,5 kg, så jeg er med på den lykkelige vogn:-)
14 år6. august 2010 kl. 19:33
Stronger (slettet)
Hvor er i seje, stort tillykke allesammen.
Har selv smidt omkring 20 kg, men de sidste 10 trækker tænder ud.... Husk at holde ved, selv når det går langsomt eller i stå! Realistisk vættab er mellem ½-1 kg pr. uge. Men mere kan man sagtens tabe!
Har selv smidt omkring 20 kg, men de sidste 10 trækker tænder ud.... Husk at holde ved, selv når det går langsomt eller i stå! Realistisk vættab er mellem ½-1 kg pr. uge. Men mere kan man sagtens tabe!
14 år6. august 2010 kl. 19:54