Opstart til 15-20 kg fedttab

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Opstart til 15-20 kg fedttab
Hej alle
Jeg har netop idag oprettet en profil herinde, syntes godt nok lige i starten det er en smule svært at finde ud af det hele, men det kommer jo nok (:

Det jeg gerne vil er at tabe mig ca 15-20 kg, har et håb om ca et kilo om ugen, også må det så tage den tid det tar selvom det ville være sjovere hvis det bare var væk i morgen ;)

Jeg er 21 år og vejer 103,8 kg.

Nu har jeg i flere omgange påbegyndt en form for livsstils ændringer, hvor jeg dog hurtigt er faldet tilbage i den samme gamle usunde rille igen.. jeg vil gerne hører lidt om hvordan i holder motivationen oppe under især opstarten?

Min ide til fedttabet er at begynde og tælle kalorier også ca ligge på mellem 1500-2000 kacl om dagen, hvilket vidst nok burde resultere i et kg om ugen..

Derudover vil jeg køre styrketræning 3 gange ugentlig(så jeg ikke mister muskelmasse under kuren) og køre noget cardio, nok mest i form at romaskine da den tiltaler mig mest..

Så er det jeg gerne ville hører om nogen havde nogle gode råd, eller vejledning i forhold til motivationen og min overordnede plan for fedttabet?

på forhånd tak :)
14 år1. august 2010 kl. 23:05
re: Opstart til 15-20 kg fedttab
Jeg holder fri en dag om ugen. Ellers vejer jeg mig hver morgen. Skriver ned hvordan jeg har det. Jeg begynder snart på zumba træning
14 år1. august 2010 kl. 23:59
Hejsa (:

Jeg synes det er dejligt, du har taget så vigtig en beslutning, og hvis du virkelig er opsat på det, lykkedes det nemt!

Jeg har været herinde på madital i over et år, men jeg er først begyndt at tabe mig for halvanden måned siden. Hele sidste år har nemlig bare været op og ned, hvor jeg tabte et kilo og tog et kilo på.
Men pludselig en dag fandt jeg motivationen. Jeg begyndte at spise masser af grøntsager hver dag og nu halvanden måned efter er jeg 7 kg lettere - så du kan sagtens!
Det gælder om at have viljestyrken og virkelig at tro på at nu er nu!
14 år2. august 2010 kl. 10:45
Velkommen til dig, Andersen!

Johanne, det er virkelig opmuntrende at høre om dit vægttab, som pludselig har taget fart. Jeg har tabt en trediedel af mit slutmål på et år, så projektet synes uendeligt til tider.
14 år4. august 2010 kl. 10:57
Ja det der fik mig i gang og gav mig den motivation som jeg skulle bruge var da vi var på ferie (kæresten og jeg) så havde han bestilt bor i haven kun os to med egen tjener og det hele, og så spurgte han pludselig:
"Ville du sige ja hvis jeg spurgte om du ville giftes med mig" Jeg var færdig og jeg sagde selvfølgelig ja, og jeg vil ikke giftes i et "telt" så derfor bliver jeg nødtil at tage mig sammen og smide de kg (30 kg)
14 år4. august 2010 kl. 15:22
Ej, til lykke!
14 år5. august 2010 kl. 14:36
Takker
14 år6. august 2010 kl. 15:20

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...