Antal cm

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Antal cm
Måler i jeres cm ? Det gik pludselig op for mig at mit taljemål er næsten dobbelt så stort som det plejede at være.
14 år30. juli 2010 kl. 12:31
re: Antal cm
Hej
Jeg måler talje, hofter, lår og overarme 1 gang om måneden og vejer mig hver dag. Jeg har siden september 2009 tabt mig 15,2 kg. men der er røget 20 cm i taljen. På hofterne er der røget 9 cm så der er lang vej endnu før mit forhold mellem talje og hofter er som de skal være. Men måling er en god indikator når man synes vægten står lidt i stampe så kan der alligevel været røget 1 cm.
14 år30. juli 2010 kl. 15:56
hej, jeg er i den grad kommet igang med også at måle mig for det giver altså lige et motivationsspark indimellem. Håber at du kan bruge det og komme igang med det.
14 år30. juli 2010 kl. 21:42
Jeg kan SIMPELTHEN ikke finde ud af at måle mig!
Min mave hænger (vejer 91 og er kun 157 høj), så jeg ANER ikke hvor mine hofter er, eller min talje for den sags skyld. Hvor og hvordan måler man sig, når man er SÅ stor??
14 år30. juli 2010 kl. 23:09
Man måler sig 2 cm over navlen - der gemmer man taljen og det sted hvor du er breddest på stykket ved hofterne er det der skal måles. Man kan så tage taljemålet og dividere med hoftemål og for kvinder skal det helst give et tal under 0,80. Men hvis det var tilfælde var vi næppe på dette site.
Fortsat god kamp...
14 år30. juli 2010 kl. 23:58

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...