#2 af Ywon (slettet)
Onsdagsvejning
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Ywon (slettet)
re: Onsdagsvejning
hej, jeg havde ikke mulighed for at komme on-line igaar, derfor er jeg lidt sen paa den. Men her er mine stats:
Onsdag Juli 27. = 94,8 kg.
Vi ses i naeste uge! ... '^L^,
Hoejde: 1.69
HV: 96 kg.
MV: 58 kg
Onsdag Juli 27. = 94,8 kg.
Vi ses i naeste uge! ... '^L^,
Hoejde: 1.69
HV: 96 kg.
MV: 58 kg
14 år29. juli 2010 kl. 12:15
Mona Lisa (slettet)
Hej, jeg vil meget gerne være med til onsdagsvejning.
Onsdag d 28 juli 84,7 kg
Onsdag d 28 juli 84,7 kg
14 år29. juli 2010 kl. 21:26
bruger slettet
Hey
Dejligt at I vil være med, held og lykke til næste onsdag
;-)
Dejligt at I vil være med, held og lykke til næste onsdag
;-)
14 år30. juli 2010 kl. 08:40
Alisonmoyet (slettet)
Halløj, jeg har lige meldt mig ind i dag og vil gerne være med.
Er det ikke en idé at man skriver startvægt eller sidste uges vægt, så man kan se hvor meget man har tabt?
Det siger jo ikke andre så meget hvad ens vægt er den pågældende onsdag, hvis man intet sammenligningsgrundlag har :O)
Er det ikke en idé at man skriver startvægt eller sidste uges vægt, så man kan se hvor meget man har tabt?
Det siger jo ikke andre så meget hvad ens vægt er den pågældende onsdag, hvis man intet sammenligningsgrundlag har :O)
14 år30. juli 2010 kl. 13:02
bruger slettet
Hej Alison
Hvis du ikke er anonym - så kan alle se hvad du vejer
;-)
Hvis du ikke er anonym - så kan alle se hvad du vejer
;-)
14 år2. august 2010 kl. 16:55
Alisonmoyet (slettet)
Ja, jeg fandt lige ud af at man kunne trykke sig ind på andre brugere og se startvægt. Men synes stadigvæk at det kunne være meget sjovt at se forskel fra uge til uge, f.eks. som du selv skriver, at du har tabt 400 g siden sidste uge.
Jeg er selv ny herinde, har netop oprettet en profil i weekenden og er nu gået i gang med det hele på en gang ;O)
Nej, jeg starter ikke ud som fanatisk, jeg starter med at prøve at "styre maden" i løbet af dagen og taste den ind her og har lige købt mig de første 3 måneder i motionscenter, været til 1 time i dag, og har det bare dejligt. Første dag med mad har også været fin.
Min startvægt er ERR (nogen der kender det tal?? ;O) )
Det var den i hvert fald søndag efter en festlig weekend+ferie. Mandag morgen 149,9, så jeg er en af de tunge piger.
Glæder mig til at se om det giver pote denne gang. Føler i hvert fald at denne side er et virkeligt godt redskab.
Håber ikke det gør noget jeg lånte et hjørne af tråden.
Held og lykke...
Jeg er selv ny herinde, har netop oprettet en profil i weekenden og er nu gået i gang med det hele på en gang ;O)
Nej, jeg starter ikke ud som fanatisk, jeg starter med at prøve at "styre maden" i løbet af dagen og taste den ind her og har lige købt mig de første 3 måneder i motionscenter, været til 1 time i dag, og har det bare dejligt. Første dag med mad har også været fin.
Min startvægt er ERR (nogen der kender det tal?? ;O) )
Det var den i hvert fald søndag efter en festlig weekend+ferie. Mandag morgen 149,9, så jeg er en af de tunge piger.
Glæder mig til at se om det giver pote denne gang. Føler i hvert fald at denne side er et virkeligt godt redskab.
Håber ikke det gør noget jeg lånte et hjørne af tråden.
Held og lykke...
14 år2. august 2010 kl. 18:59
Mona Lisa (slettet)
Hej, jeg glemte onsdagsvejning, men idag torsdag vejer jeg 84,5 kg. Jeg tager for fremtiden kun 1 gang af hver ret, og jeg vil aldrig spise mere end at der er plads til en bøf mere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
14 år5. august 2010 kl. 12:13
Er der nogen der vil være med på onsdagsvejning ????
Så er tråden oprettet nu.
Jeg har tabt 400 g siden sidste onsdag
ved godt det er torsdag i dag ;-) men var ike lige ved tasterne i går.
Altså er der nogle friske overvægtige piger så hop på vejning hver onsdag.
Held og lykke