#1 af bruger slettet
Motivation
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
Jeg har længe ville smide 20-30 kg men er blevet ved med at falde i. Går til vægtkontrol hos lægen men det hjalp heller ikke. (Går der stadig). Så døde min far for 3 mdr siden og det hjalp da så sandelig heller ikke så der røg der lige lidt flere kg på. Men nu skal det være jeg har meldt mig ind i FitnessOne og går der 3 gange om ugen. Jeg håber at jeg ved hjælp af Madital kan komme til at nå mit mål, uden at det skal være en JOJO. Det var bare lige et lille skrig fra mig
14 år28. juli 2010 kl. 21:36
SiriS (slettet)
re: Motivation
Det er to gode første skridt! Velkommen til.
14 år28. juli 2010 kl. 21:41
bruger slettet
Velkommen til ;)
Madital er lidt af en redning for mig! Prøv evt Alli-pillerne, for de virker ;)
Jeg har selv lige mistet min far, så hvis du mangler en at snakke med, må du gerne få min mail ;)
Madital er lidt af en redning for mig! Prøv evt Alli-pillerne, for de virker ;)
Jeg har selv lige mistet min far, så hvis du mangler en at snakke med, må du gerne få min mail ;)
14 år29. juli 2010 kl. 00:22
bruger slettet
Tak Panzerprinsessen det er sødt af dig og jeg vil da gerne maile til dig.
Alli-pillerne er det dem hvor de siger at hvis du selv smider 2 kg giver de 1 kg ekstra (vist noget i den stil) de reklamere for dem i tv ?
Alli-pillerne er det dem hvor de siger at hvis du selv smider 2 kg giver de 1 kg ekstra (vist noget i den stil) de reklamere for dem i tv ?
14 år29. juli 2010 kl. 07:46
KKard (slettet)
Jeg har haft det samme Jo-jo problem. Det eneste som har virket for mig er at måle alting og notere alting i madital. Jeg har haft et ærlighedsproblem dvs. jeg har haft tendens til at skrive lidt mindre portioner end de virkelige.
Hvis jeg går en smule over i de tilladte kalorier motionerer jeg.
Det har været oplysende at se hvor meget motion der skal til at forbrænde selv de mindste godbider. Det får mig til at tænke mig om før jeg spiser noget.
Hvis jeg går en smule over i de tilladte kalorier motionerer jeg.
Det har været oplysende at se hvor meget motion der skal til at forbrænde selv de mindste godbider. Det får mig til at tænke mig om før jeg spiser noget.
14 år29. juli 2010 kl. 09:52