sommer krise

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

sommer krise
jeg har nu efterhånden tabt mig 25kg.. hvilket jeg er utrolig glad for....

men de sidste mange ugers tid med ferie og hva der høre til... har jeg haft svært ved at komme på rette køl igen... har været en tur i udlandet og i sommerhus med nogle venner, hvor det faktisk gik rigtig godt med at jeg havde tabt mig ca 200gram begge uger efter ferien...
det var jo fordi at på sådanne ferie render man rundt for at se og oplevet en helt masse...

men kan godt mærke på mig selv at jeg er blevet mere van til at godt at må kunne tage lidt mere end jeg plejer.. og det kan jeg så småt begynde at se på vægten...
udover det har jeg ikke haft den store lyst til at tage i fitness center... det er nok varmen og en kæreste der slet ikke har tid og overskud til det pga stress på arbejdet.... så det gør det jo ikke bedre..

men nu skal der styr på det igen... også derfor jeg skriver det her... for nu skal de gamle vaner tilbage på banen...
starter med at skrive mad ind igen og cykler mig en tur ud til de gamle for at hjælpe med at klippe hæk... en 27km lang cykeltur og en dag fysisk arbejde kan måske kickstarte mine gamle gode vaner....
14 år27. juli 2010 kl. 08:26

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...