Af med møget!!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Af med møget!!
Hej allesammen!
Dette er mit første indlæg på denne side. Har siden marts (ca.) været aktiv på sidelinien, men er nu begyndt at udforske forummet lidt og det er da meget spændende at sidde og læse om andres vægttab, erfaringer, råd osv. Jeg vejer selv 86,8 kg lige nu og jeg er 180 cm. Da jeg startede for alvor (i tirsdags) vejede jeg 88,3 kg som er min absolutte max-vægt nogensinde. Jeg har i 4½ år været spiseforstyrret, hvilket gør vægten endnu mere vigtig for mig, og sund og jævnlig kost endnu sværere! Men jeg kæmper løs! Jeg har været overvægtig siden 1. klasse. Er 17 år og skal til at i 1. HF.
Andre, der er med på at give det en skalle? Eller måske har nogle vægttab at prale med så vi andre kan blive mere motiverede? ;)
14 år26. juli 2010 kl. 18:35
re: Af med møget!!
Hejsa,

synes i første omgang, at jeg vil sige TIL LYKKE med at du har besluttet dig for "at nu er det nu": Første skridt er altid sværeste...det kan jeg skrive under på!!!!

Jeg har indtil videre smidt 12,2 kg siden den17. maj. Og det er uden at sulte! Du skal være velkommen til at kigge i min dagbog. Det kan godt være at det ser ud som om, at jeg ikke spiser ret meget, men jeg lover dig for, at jeg spiser så meget at det er tæt på, at jeg revner :)

Held og lykke med din nye livsstilsændring :)
14 år27. juli 2010 kl. 08:31

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...