Nupo NU!!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Nupo NU!!
Hej Alle sammen..
Jeg er lige kommet hjem fra ferie, hvor vægter desværre er gået den forkerte vej..
Så derfor har jeg bestemt mig for at starte på den barske NUPO kur i morgen.
Er der nogen der vil være med, og dele vores erfaringer på denne tråd..
Kh, Anna
14 år22. juli 2010 kl. 15:37
re: Nupo NU!!
Held og lykke med det. Jeg kan ikke lide smagen af nupo. Men bruger sommertider naturdiet (det svenske modstykke til nupo). Jeg kan dog ikke klare kun at leve af det. Har brug for noget at tygge på og synes hellere ikke vægten falder mere af pulver end af omlægning af kost. Men det er bare min erfaring.
14 år22. juli 2010 kl. 15:41
Hvorfor først i morgen? ;-) Jeg er ikke med på NUPO, men held og lykke med vægttabet.
14 år22. juli 2010 kl. 15:48
Jeg har lige været på NUPO, 2 uger med den barske. Jeg har lavet en tråd om det, læs i den, så kan du få lidt inspiration. Jeg skal lige holde en pause med min krop nu! Men held og lykke med det!

Du kan sagtens
14 år23. juli 2010 kl. 00:26
Whoa, modig pige!!

Du har min support! ... Og selvfoelgelig kan du klare det!!

God vind! ... '^L^,

(selv har jeg det ikke godt med Nupo, jeg bliver sulten af det, saa jeg maa passe).
14 år23. juli 2010 kl. 02:19
gåt maven ikke i stå af sådan en pulverkur?
14 år23. juli 2010 kl. 08:21
Mange tak for støtten.
Jeg er spændt på hvordan det vil virke for mig og hvor længe jeg vil fortsætte kuren. Har kun købt to pakker, så må se om 4 dage hvad jeg gør..
Min start vægt er 84,2 så der er lige lidt at gi af ;-)
Jeg skal nok opdatere, men vil forsøge ikke at hoppe på vægten hver dag..
14 år23. juli 2010 kl. 08:30
Mariannesm: Der er tilsat fiber. De anbefaler også at man ertatter pulverne med en bar en gang om dagen, hvis man har problemer medforstoppelse, og endelig kan man gå over til den grønne, hvis det går helt galt.
14 år23. juli 2010 kl. 11:09

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...