#2 af bruger slettet
10 kilo - 10 uger
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: 10 kilo - 10 uger
Jeg vil gerne være med.
14 år17. juli 2010 kl. 10:52
bruger slettet
Startvægt i dag: 59,6 kg. Jeg er 147 cm høj
14 år17. juli 2010 kl. 10:52
bruger slettet
Jeg er med!!
Jeg har holdt pause fra vægttab de sidste 4-5 uger, har ingen idé om hvad jeg vejer i dag, men springer først på, på alvor på mandag - vi skal nemlig i Djurs sommerland i morgen med ungerne, og det indebærer nok lidt ekstra hyggemad.
Så på mandag er jeg klar :-)
Jeg har holdt pause fra vægttab de sidste 4-5 uger, har ingen idé om hvad jeg vejer i dag, men springer først på, på alvor på mandag - vi skal nemlig i Djurs sommerland i morgen med ungerne, og det indebærer nok lidt ekstra hyggemad.
Så på mandag er jeg klar :-)
14 år17. juli 2010 kl. 11:20
GLB (slettet)
Velkommen Miaengel og Kaj...
Lyder super godt! Dejligt med nogen at følges med!!
Jeg må hellere rette min vægt, vægt, steg på til morgen, og den viser 86, ikke 88. Så målet er 76 kilo :-) så er jeg jo næste normaltvægtig :-)
Lyder super godt! Dejligt med nogen at følges med!!
Jeg må hellere rette min vægt, vægt, steg på til morgen, og den viser 86, ikke 88. Så målet er 76 kilo :-) så er jeg jo næste normaltvægtig :-)
14 år17. juli 2010 kl. 11:42
mopsie
Jeg er også frisk. Skal godt nok tabe mig en del mere end 10 kg. Men et mål med 1 kg om ugen passer mig fint.
Jeg har det sidste stykke tid også holdt lidt "pause" med mit vægttab, men er fra mandag virkelig klar til at give den en skalle.
Min startvægt er 101 kg. Har allerede smidt de første 11,5 kg, dog over en ret lang periode. Nu trænger jeg til at få gjort et ordenligt indryk i min vægt.
Glæder mig til at følge jeres resultater.
Jeg har det sidste stykke tid også holdt lidt "pause" med mit vægttab, men er fra mandag virkelig klar til at give den en skalle.
Min startvægt er 101 kg. Har allerede smidt de første 11,5 kg, dog over en ret lang periode. Nu trænger jeg til at få gjort et ordenligt indryk i min vægt.
Glæder mig til at følge jeres resultater.
14 år17. juli 2010 kl. 12:48
TinaR (slettet)
Jeg er også med!
Jeg startede i søndags med en vægt på 90,7 kg - i dag siger vægten 87,9 - så det er 2,8 kg på 6 dage, hvilket jeg er yderst tilfreds med.
Jeg har allerede smidt tæt på 30 kg over et års tid, men har det sidste år stået stille - tog en beslutning om at fokus måtte være på et par syge familiemedlemmer mv.
Men nu er jeg KLAR igen!
Pøj pøj til jer alle!
Jeg startede i søndags med en vægt på 90,7 kg - i dag siger vægten 87,9 - så det er 2,8 kg på 6 dage, hvilket jeg er yderst tilfreds med.
Jeg har allerede smidt tæt på 30 kg over et års tid, men har det sidste år stået stille - tog en beslutning om at fokus måtte være på et par syge familiemedlemmer mv.
Men nu er jeg KLAR igen!
Pøj pøj til jer alle!
14 år17. juli 2010 kl. 17:19
GLB (slettet)
Velkommen til også til Tina R og mopsie!!
Det bliver spændende at følge Jer - gode råd og kalorie-sparetips modtages meget gerne!! Skriv dem endelig ind her, så vi kan spare lidt!
Mit daglige mål er 1200 kcal fordelt over fem måltider:
Morgen 250
Frokost 250
Aften 500
Mellem: 100 x 2
Det bliver spændende at følge Jer - gode råd og kalorie-sparetips modtages meget gerne!! Skriv dem endelig ind her, så vi kan spare lidt!
Mit daglige mål er 1200 kcal fordelt over fem måltider:
Morgen 250
Frokost 250
Aften 500
Mellem: 100 x 2
14 år17. juli 2010 kl. 23:29
JK91
Jeg tror søreme også gerne jeg vil være med.
Så har jeg nemlig nogle at dele mine sorger og glæder med (:
Vægten siger lige nu 76,1 kg, men min ugentlige vejedag er i morgen. Så må vi se hvad vægten siger der. Så i morgen melder jeg ind med min startvægt og håbet for de 10 uger (:
Så har jeg nemlig nogle at dele mine sorger og glæder med (:
Vægten siger lige nu 76,1 kg, men min ugentlige vejedag er i morgen. Så må vi se hvad vægten siger der. Så i morgen melder jeg ind med min startvægt og håbet for de 10 uger (:
14 år18. juli 2010 kl. 15:55
bruger slettet
Jeg er på;)
Vægt idag: 93 kg
Vi ses på vægten om en uge!
Rigtigt dejlig søndag ;)
Vægt idag: 93 kg
Vi ses på vægten om en uge!
Rigtigt dejlig søndag ;)
14 år18. juli 2010 kl. 19:29
Jeg opretter lige denne tråd, da jeg føler mig ekstra motiveret i disse dage og har fået ekstra blod på tanden mht. at give den en skalle!
De næste ti uger vil jeg bestræbe mig på et samlet vægttab på ti kilo, og denne tråd skal hjælpe mig til at holde gejsten, de dage tingene bliver svære, for de dage vil unægteligt være en del af projektet ind imellem.
Hvis nogen har lyst til at være med, så er I mere end velkomne!! Det vil være fedt at have nogen at følges med!!
Lidt om mig:
Jeg er kvinde, 29 år, gift og mor. Jeg er 174 cm høj og har haft en kampvægt på 112 kilo (det vejede jeg den dag vi tog fra Holbæk sygehus med vores lille nyfødte søn for snart to år siden.) Jeg har tabt mig 24 kilo siden - vejer nu 88 kilo, dvs at jeg i gennemsnit har tabt mig et kilo om måneden i to år. - Nu skal der skrues op for tempoet, jeg vil smide et kilo om ugen de næste ti uger!!
Er der andre der er friske? KOM NUUU!! :-) :-)