Mens kilo er månedens stress opgør

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Mens kilo er månedens stress opgør
Skal lige af med lidt idag. Så håber nogle lytter med..

Ihh hvor er det frustrerende at kæmpe med de ugentlig gram og så se af vægten pludseligt stiger med et par kilo. Jo de forsvinder jo igen - MEN DET ER JO FØRST SENERE...

Tror lige det hele ramlede for mig imorges da jeg stod på vægten og så hvad der var sket. Min mens skulle gerne først komme tirsdag morgen. Og derefter falder vægten men øv hvor det hele bare surt...
14 år16. juli 2010 kl. 13:03
re: Mens kilo er månedens stress opgør
Hej Marie

Jeg håber du kan læse det her med en positiv ånd:
Du bliver simpelthen nødt til at ændre dit succes-kriterium!!! Vægtab over 10 kg skal vindes i det lange løb - det er ikke en spurt.

Hvis du skal blive ked af det, hver gang vægten øges en lille bitte smule (læs mindre end 2 kilo), så kommer du til at leve i en tilbagevendende tilstand af øv-øv-og-atter-øv i stedet for en oplivet og glad tilstand, hvor et vægttab er meget nemmere!

Hvad med at glædes over, at det ekstra vand, du ophober i kroppen pludselig vil forsvinde meget hurtigt og afsløre et endnu større vægttab end det, du kan forvente på en normal uge?

Ja, faktisk kan du glæde dig over, at du vejer mere de næste par dage p.ga. vand - det øger din totale forbrænding en lille bitte smule, at din vægt er øget.

Det er det, jeg ser frem til og er helt og aldeles holdt op med at blive trist over mindre vægtøgninger.
14 år16. juli 2010 kl. 13:10

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...