Gratis tøj??

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Gratis tøj??
Ja som vægttabet vokser, jo mindre og mindre tøj kan jeg bruge!

Jeg ligger inde med en masse tøj fra str. 46 og ned til 42.... Jeg er på vej ned i en 40! Og er derfor ved at udrydde mit tøj!

Der er blandet tøj, t shirts, sweaters, toppe, nederdele osv. Fra Bilka, Føtex, H&M, B young osv. Noget af det er næsten aldrig brugt, andet er meget brugt! Men det kan fåes gratis eller ryger det sku lige i tøj containeren! Så hvis du bor i nærheden af Vestjylland, så skriv endelig hvis du vil have noget! eller et smut forbi og kigge på det!

Jeg skal selv have fundet noget billigt tøj i str. small/medium nu!
Min e mail er Chanett@live.dk
14 år14. juli 2010 kl. 14:37
re: Gratis tøj??
Wow!
Sikken et flot tilbud.
Håber da der er en der benytter sig af det.

Tillykke med dit flotte vægttab og pøj pøj med resten af vejen.
14 år14. juli 2010 kl. 17:14
Ejjj... Det er jo lige mig!
Ærgeligt at jeg bor på Frederiksberg :(
14 år14. juli 2010 kl. 17:44
Ja det er dte godt nok!

Jeg ved jo hvor dyrt det er at skifte gardarobe, så tænkte der var nogen der kunne bruge noget undervejs tøj!

Jeg venter lige et par dage med at smide ud hvis der skulle være nogen interesserede
14 år14. juli 2010 kl. 18:06
Ej, det er ellers noget af et tilbud - men har på fornemmelsen, at jeg ret hurtigt også ryger ned i en størrelse 40 (forhåbentlig) :)
14 år14. juli 2010 kl. 21:42
Wow....stort til lykke med vægttabet! Jeg vil dog foreslå, at du donerer det til en genbrugsforretning i stedet for at smide det ud :)

På den måde for du også plejet selvfølelsen, ved at ha hjulpet andre (når nu du har været så sej at hjælpe dig selv med et flot vægttab)!
14 år15. juli 2010 kl. 06:51
Ejjj hvor et godt tilbud! Og tøj i str. 42 ville jeg da bare super gerne have - men jeg bor i Århus :(

Hvis du har en eller anden totalt yndlingsting blandt de størrere størrelser, så kan jeg hjælpe dig med at sy det ind, hvis du tager resten i str. 42 med til Århus ;-) Men det er vist ikke så tillokkende, hvis du er helt fra vestjylland :) Nå ja, det var et forsøg værd :) :) TILLYKKE!!! Jeg glæder mig til, at jeg også svinder lidt mere :) :)
14 år15. juli 2010 kl. 08:51
Ved du hvad, det kunne være en god aftale!

Jeg har en del familie og venner i Århus!

42 er det L eller M?

Jeg har en Galla kjole jeg desværre ikke kan passe mere, er det noget du kan sy på, det er i noget itlaliensk silke jeg fik syet i Thailand?

kan du maile til mig, så kan du se billeder...

14 år15. juli 2010 kl. 10:13

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...