#2 af Stronger (slettet)
13 dages kuren..?
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Stronger (slettet)
re: 13 dages kuren..?
Jeg vil absolut ikke anbefale dig 13 dages kuren. En ting er at der er nogen der gennemfører den, men en dreng på 16 år synes jeg ikke skal rode sig ud i sådan noget!
Jeg synes du skal prøve at gøre det ved hjælp af den naturlige måde! Spise mindre især sødt og sodavand og så dyrke mere motion!
Jeg er slev på NUPO, hvilket er rigtig effektivt, men det er jo det samme som at tælle kcal, bare meget mere koncenteret! Men det vil stadig tage en del uger, selv på NUPO!
Held og lykke med vægttabet!
Jeg synes du skal prøve at gøre det ved hjælp af den naturlige måde! Spise mindre især sødt og sodavand og så dyrke mere motion!
Jeg er slev på NUPO, hvilket er rigtig effektivt, men det er jo det samme som at tælle kcal, bare meget mere koncenteret! Men det vil stadig tage en del uger, selv på NUPO!
Held og lykke med vægttabet!
14 år12. juli 2010 kl. 08:13
louise89 (slettet)
hej.
nu er jeg jo selv på 13 dages kuren pt. og jeg er rigtig glad for den, og jeg har ikke mærket noget til nogen af de bivirkninger som der kan være, og havde du været et par år ældre ville jeg ikke ha været itvivl om at anbefalde den, men da du kun er 16 og ikke helt færdig med at vokse og den slags så vil jeg som mål 65 kg, anbefale dig at spise sundt og dyrke noget motion, hvis resten af familien også ku trænge til at tabe sig ku du jo tage en snak med dem omkring det, så ku i jo evt. gøre det til et familie projekt.
ellers så snak med dem om at du gerne vil tabe dig og så ku du jo evt. være med til at lave noget af maden (ved godt det ikke lige er det en ung fyr på 16 drømmer om) men så er du også selv med til at bestemme hva der kommer på bordet jo. :D
nu er jeg jo selv på 13 dages kuren pt. og jeg er rigtig glad for den, og jeg har ikke mærket noget til nogen af de bivirkninger som der kan være, og havde du været et par år ældre ville jeg ikke ha været itvivl om at anbefalde den, men da du kun er 16 og ikke helt færdig med at vokse og den slags så vil jeg som mål 65 kg, anbefale dig at spise sundt og dyrke noget motion, hvis resten af familien også ku trænge til at tabe sig ku du jo tage en snak med dem omkring det, så ku i jo evt. gøre det til et familie projekt.
ellers så snak med dem om at du gerne vil tabe dig og så ku du jo evt. være med til at lave noget af maden (ved godt det ikke lige er det en ung fyr på 16 drømmer om) men så er du også selv med til at bestemme hva der kommer på bordet jo. :D
14 år12. juli 2010 kl. 09:59
Weezy (slettet)
Tak for jeres svar! Jeg tror bare jeg vil holde mig til den naturlige måde, og spise mindre sødt og sodavand, og så bare i gang med at spise noget fisk, og andet godt, som ikke indeholder så mange kalorier :)!!
14 år12. juli 2010 kl. 12:32
SiriS (slettet)
Du har alle fortrin af at være ung, mand og i voksealderen. Din krops energibehov er større end på noget andet tidspunkt i dit liv, og din krops styrke er på sit højdepunkt. Motion vil give dig meget hurtigere resultater end fx mig, som er en kvinde i fyrrerne. Jeg kan huske at min kvabsede fætter tabte sig meget synligt på en varm arbejdsuge hvor der blev langt nyt tag på min fasters hus. Han var tydeligvis ikke vant til at røre sig. Så hvis du har mod på at gå, løbe eller cykle nogle ture i kombination med at du forgriber dig på sommerens frugt og grønt i stedet for brød, kage og cola, vil du meget hurtigt se resultater.
14 år12. juli 2010 kl. 14:22
Har i andre forslag, til hvordan jeg hurtigt kan tabe mig de ekstra kilo, så hold jer venligst ikke tilbage :)!