13 dages kuren.

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: 13 dages kuren.
tusind tak for det, jeg er super motiveret i de her dage. jeg har nemlig husket at måle mig og jeg var godt nok overrasket over hvor meget der egentlig var røget. Jeg er nemlig en af dem som ofte stirrer mig blind på badevægtens tal og så nok glemmer at mærke lidt mere efter på tøjet osv. Og ja nu siger målebåndet bl.a 6 cm mindre i taljen, jubii. Jeg vil jo tabe mig af flere grunde. Jeg vil helst ikke have en masse livstilsygdomme og helst have et godt, stærkt helbred, jeg vil gerne kunne være noget mere for min søn. Blandt andet tage i svømmehallen uden at være flov over hvordan jeg ser ud i badetøj (ps en tur til Lalandia truer lige om et par md og jeg gruer godt nok for det). Og ja en sidste grund er af den forfænglig grund, vil nogle nok mene, at jeg gerne vil se godt ud i pænt tøj osv. Er der nogen som kender lidt til ovenstående følelser?
Tusind tak for de forskellige råd, jeg sluger det meste rådt : )
14 år22. juli 2010 kl. 20:48
re: 13 dages kuren.
anton21;
Jeg forstår dig fuldt ud - det er virkelig en motivationsfaktor i sig selv, det med at ville se godt ud!
Det er vel en vigtig del af det at være kvinde, og det tror jeg ikke man kan løbe fra. Hvis man har det godt med sig selv, så har man det også godt med alle omkring en.
Selvfølgelig behøves man ikke at være tynd, for at være selvsikker, men i den verden vi lever i idag, er det desværre nok bare det mest normale - og så må vi følge med (og derved blive sundere og fornuftigere).
:)
14 år24. juli 2010 kl. 20:16

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...