13 dages kuren.
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+GLB (slettet)
re: 13 dages kuren.
Hej Louise
Så er der sendt kostplan afsted til dig :-)
Så er der sendt kostplan afsted til dig :-)
14 år12. juli 2010 kl. 20:08
sofiefiona (slettet)
Hvor er det super flot at du har tabt dig 5,5kg på under 2 uger!
Hvad har du gjort?
Altså du vejer jo kun 68kg. så undrer mig lidt over om du overhoved er overvægtig :)
Jeg har netop meldt mig ind i dag på denne hjemmeside da jeg skal tabe mig og egentlig var nysgerrig om hvor mange kalorier der er i det jeg spiser...
Hvad har du gjort?
Altså du vejer jo kun 68kg. så undrer mig lidt over om du overhoved er overvægtig :)
Jeg har netop meldt mig ind i dag på denne hjemmeside da jeg skal tabe mig og egentlig var nysgerrig om hvor mange kalorier der er i det jeg spiser...
14 år13. juli 2010 kl. 12:38
louise89 (slettet)
jeg er kun 158 høj sp jeg har noget at tabe af endnu. :D
jeg er på den her 13 dages kur, prøv evt. at google den hvis du vil have info om den.
jeg er på den her 13 dages kur, prøv evt. at google den hvis du vil have info om den.
14 år13. juli 2010 kl. 14:01
bruger slettet
Hej, jeg kender desværre lidt for godt til det der med at møde folk man ikke har set længe og så har man bare ikke tabt sig eller ovenikøbet taget et ton på. Lige pt kæmper jeg med at tabe mig ca 13-14 kg. Og der sker virkelig bare minus! Jeg er 162 høj og idag vejede jeg 73,8 kg. Er der nogle som har nogle madplanstips? Jeg har ikke noget imod nupo og bruger det faktisk også indimellem, men gider bare ikke at tage det foran folk på arbejde osv for de er altid SÅ kloge-behøver jeg at nævne at det er folk som vejer minus og løber i deres fritid ; )
14 år14. juli 2010 kl. 21:47
Frk Jakob (slettet)
Måske vejer de netop minus fordi de løber i fritiden? Bare en tanke. Og de vil jo nok synes det er sejt du gør noget for at smide diin overvægt.
14 år14. juli 2010 kl. 22:26
SiriS (slettet)
Anton21: Lynkure er kendt for at give yoyovægt, men hvis du ikke spiser mere end du må med den plan, som madital regner ud til dig, så vil det give resultat før eller siden. Jeg ser sådan på det at et langsomt vægttab (og jeg er mindre end dig, så det går virkelig møg-langsomt) er bedre end et hurtigt, hvor man belaster kroppen med (for lidt) energi og udrensning af affaldsstoffer, som før var indkapslet i fedt. Vær lidt tålmodig! Så behåver du heller ikke belønne dig selv med lækker mad efter en kedelig kur, men kan fx spise rejer og laks hver dag, hvis det er det du kan lide.
14 år17. juli 2010 kl. 15:50
bruger slettet
Hej, jeg supplere nu kun nogle måltider med Nupo indimellem, især når jeg kan mærke at det er noget sødt der frister. Jeg mangler vel bare et spark bagi og så efterlyste jeg nogle madplantips til ca 1200 kcal, hvis der var nogle som havde det : )
14 år19. juli 2010 kl. 15:55
Stronger (slettet)
Anton: Jeg er selv på NUPO, hvad med at tage den version hvor du spiser et måltid, og så spise på arbejdet sammen med de andre! Og evt. lidt grønt om formiddagen! Altså hvis det var nupo du ville selvføgelig, der findes mange andre måder jo! Kender det alt for godt med folk og deres "kloge ord", sådan noget gider jeg hellere ikke hører på! Jeg beder folk pænt om at lukke sylten, ellers beregner jeg hvor mange kcal de lige har spist i deres kæmpe måltid og laver "shit det er vildt" ansigtet hi hi!
Held og lykke med det....
Held og lykke med det....
14 år20. juli 2010 kl. 18:35
SiriS (slettet)
Point taken. ;-)
14 år20. juli 2010 kl. 22:54
en plan er jeg helt sikkert nød til at få mig lavet så jeg har styr over hva der skal puttes i munden, også for at få dækket alle kroppens behov for vitaminer og mineraler.
nogen der ligger inde med en kostplan på de 1000-1200 kcal, ved godt det ikke er meget, men jeg må ikk få mere fordi så taber jeg mig ikke, har testet. :D