#2 af pindsvinet (slettet)
bmi!!
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+pindsvinet (slettet)
re: bmi!!
Tillykke! Det er altid dejligt når man får et konkret bevis på at det går den rigtige vej:)
og husk at et lille hukommelsestab ikke skader, du glemmer bare igår og siger at du ALTID spiser sundt;) det er jo undtagelsen der bekræfter reglen..
og husk at et lille hukommelsestab ikke skader, du glemmer bare igår og siger at du ALTID spiser sundt;) det er jo undtagelsen der bekræfter reglen..
14 år27. juni 2010 kl. 11:17
lilja (slettet)
Det gælder om at samle på de positive oplevelser :) Flot :)
14 år27. juni 2010 kl. 19:39
Katj (slettet)
Tak skal I have! ja det er skønt - og har slet ikke noget imod at indrømme mine weekender ikke altid er ligeså sunde som mine hverdage!
jeg har jo pænt mange kilo jeg skal af med, så det kommer til at tage lang tid uanset hvad. og for at det holder, skal jeg kunne holde ud at være i det - også på den lange bane og bagefter!
men dejligt er det at have rundet et magisk tal i nedadgående retning.. begyndte i efteråret med en bmi på 54, 6 kan jeg se i mine optegnelser - så lidt er der sket!
jeg har jo pænt mange kilo jeg skal af med, så det kommer til at tage lang tid uanset hvad. og for at det holder, skal jeg kunne holde ud at være i det - også på den lange bane og bagefter!
men dejligt er det at have rundet et magisk tal i nedadgående retning.. begyndte i efteråret med en bmi på 54, 6 kan jeg se i mine optegnelser - så lidt er der sket!
14 år27. juni 2010 kl. 20:22
og det er da en god start sys jeg selv!!!!
har godt nok været ude i noget skidt madmæssigt igår, men er på rette vej sådan da igen i dag!!