tabe mindst 50 kg

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

tabe mindst 50 kg
Hej er der andre som skal tabe mindst 50 kg. - så hører jeg gerne fra jer.
14 år23. juni 2010 kl. 22:54
re: tabe mindst 50 kg
jep - den vogn er jeg desværre med på.. skal af med ca 70... give and take.. og dig?
14 år24. juni 2010 kl. 00:06
Jeg har et mål om at tabe min. 60 kilo - men hvis jeg kan holde den så lang tid, kunne jeg godt tænke mig at tage et par kilo mere :-)
14 år24. juni 2010 kl. 09:06
må jeg spørge hvor godt du er kommet i gang? Kan se du heller ikke har været her så længe.. :-)
14 år24. juni 2010 kl. 12:39
Hej Katj og Fluffy:rabbit - hvis normalvægten skal være der - ja så skal jeg af med 60 kg. - og jeg er desværre ikke kommet i gang endnu..men hvordan har I tænkt jer at gribe det an....
14 år25. juni 2010 kl. 23:07
Hej Gep
jeg er startet for laaang tid siden - helt tilbage i oktober måned med at få smag for motionen! og sortere lidt i mine spisevaner - men kun lidt! jeg trænede 4 gange i ugen af 2 timer, men da vi nåede januar fik jeg meget ondt i ryggen og det satte en stopper for træningen og sendte mig ud i en sygemelding og et sort hul.. så tog lidt på igen og kunne ikke træne så meget..
men i denne uge har jeg taget tyren ved hornene igen - har taget tilløb længe!
Begyndte for 14 dage siden med et mål om at cykle 10 km 6 x i ugen og nu taster jeg så min mad ind her - og forsøger at holde mit kalorieindtag nede - ikke ekstremt men lidt under mit behov - og spiser 6 gange om dagen - drikker MASSER af VAND!
fra tirsdag morgen til fredag morgen har jeg tabt 2,3 kilo ved en overkommelig indsats!
men det skal siges at det ikke handler om en lynhurtig løsning for mig, men om at kunne leve med metoden både nu og bagefter uden at vægten kommer tilbage! Håber det giver mening..

og det værste er at der kun er en selv til at få gjort noget ved det med vægten - og det sværeste er at sige NEJ til mad man godt kan lide - og se andre spise det... MEN når nu jeg taster ind og kan se hvad madvarer koster i kalorier, er det lidt nemmere - og især når jeg kan sige til mig selv at i weekenden da er det ok med et eller andet ekstra!
14 år25. juni 2010 kl. 23:33
tabte i første omgang 9 kilo på 10 uger og så en 3 - 4 kilo mere på den nåste halvanden måned ... og er nu igen oppe på 10 kilo i alt!
14 år25. juni 2010 kl. 23:35

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...