3ndags kuren.

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

3ndags kuren.
hej der ude.
jeg er lige begyndt på 3 dags kuren, men ku godt tænke mig at høre om der er andre der ude der har prøvet den og hvilke resultater i endte med. er den let nok at holde i de dage du må spise "normalt" men sund mad i mindre mængder.? jeg ved godt at sådan en kur ikke er vejen frem og det er da også kun fordi jeg er i tidsnød inden en ferie at jeg gør det, når jeg kommer hjem så står den på den gode gamle sund kost og motion. :D
håber der er nogen der ude med lidt erfaring.
14 år22. juni 2010 kl. 16:46
re: 3ndags kuren.
min erfaring siger mig at man sagtens kan tabe nogl kilo. Især hvis du lige er begyndt! Men 3-4 kg kommer der nok til at ryge hos dig!

Men men men, du skal virkelig holde øje med kcal indtaget efterfølgende, så synes jeg godt man kan holde det! jeg overvejer selv om jeg skal tage sådan 3 dage igen!

husk at spise meget så du holder forbrændingen igang....

jeg synes ikke sådanne kure er så slemme, du kan sagtens klare de 3 dage!

held og lykke
14 år23. juni 2010 kl. 09:00
Hvor finder jeg 3 dages kuren?
14 år23. juni 2010 kl. 12:16
jeg gik bare på google og fandt den.

debat.sol.dk

jeg regner med at jeg kan nå kuren 4 gange på en mdr. inden jeg skal på ferie. måske kan jeg så nå de 5-8 kg jeg gerne vil af med inden ferien. :D
14 år23. juni 2010 kl. 17:09
Hm Har lige kigget på kuren, og må sige at den er da fuldstændig .... ja kan slet ikke finde ordet for det!! :)

Den er fyldt med en masse mættet fedt, kiks (uden næring og formegentligt med masser af fedt og kcal?) og IS!!!!

Måske du bare skulle prøve med en omgang South Beach - det virker og er sundt! :) Sidst tabte jeg 5 kg de første 2 uger, og det var med en BMI på 28 og et hidtidigt vægttab på 20 kg :)

Så prøv med kun grøntsager, magert kød, æg, ost og umættede fedtsyrer fra nødder, fisk, kolde olier osv. Spis ikke mælkeprodukter(udover ost) og frugt før efter 2 uger. Spis slet ikke stivelsesprodukter såsom brød, ris, pasta og kartofler!

Men held og lykke uanset hvad de gør :) Glæder mig til at høre hvordan dit vægttab forløber!
14 år23. juni 2010 kl. 20:38
Den kur er ikke beregnet til at holde mere end 3 dage. Du og din krop er bedre tjent med at knalde helt ud med en masse forskellig slags motion, drikke masser af vand og spise ca 1200 kcal om dagen indtil du skal af sted.
14 år23. juni 2010 kl. 22:13
Det var ikke den jeg tænkte på som 3 dages kuren!

Jeg tænkte på en udrensningsversion, hvor man skal spise en masse frugt og grønt og vand!

14 år24. juni 2010 kl. 15:54

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...