Hejsa,
Kender det alt for godt!
Det jeg gør er at dyrker mere motion, eller også skifter jeg mellem mit kcal indtag. Nogen dage 800, så 1200 nogen dage, og andre dage 1500 og nogle dage 2000 kcal! Dette gør at man snyder kroppen og ikke vænner den til at leve for fx. 1200 kcal!
Om kurene virker, ja det gør de så absolut, fordi kcal indtaget er så småt! og så lidt af det er jo væske. Har selv været på suppekuren, hvor jeg spiste efter min nye livsstil bagefter. Og har aldrig taget dem på igen! Men hvis du bare holder ædegilde bagefter, så ryger det på på nul komma fem. Min erfaring siger mig man skal kører lige så stille op i kcal igen, eller sørge for at få 1000 eller 1200 kcal i frugt eller hvad det nu er man må sppise!
Jeg har lavet en aftale med mig selv om at jeg nu tager den langsomme men sikre vej! Men man kan godt tage sådanne kure, jeg synes bare det ødelægger ens forbrænding at leve en hel uge af så få kcal!
#2 af Stronger (slettet)
nu har jeg i noget tid været stået fast på en vægt der siger ca. 71 og jeg kan ikk rigtig komme ned under de 70, jeg vil prøve med noget mere motion, men ellers hva gør i andre, sætter i jeres kcal forbrug op/ned, tager det kroppen tid at omstille sig på mere mortion så den holder på fedtet/kg eller burde det bare så let hvis jeg self. stadig spiser sundt.? har i ellers nogle erfaringer med noget der hjælper? har prøvet suppekuren men efter 3 dage ku jeg ikke få suppen ned mere, virker 3 dags kuren, nogen der har prøvet den?
skal snart på ferie og jeg vil jo gerne se så godt ud i bikini som muligt, så jeg sku gerne være et par kg lettere inden ferien. :D
håber der er nogle der ude som kan hjælpe mig.