virker det?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

virker det?
hej.
nu har jeg i noget tid været stået fast på en vægt der siger ca. 71 og jeg kan ikk rigtig komme ned under de 70, jeg vil prøve med noget mere motion, men ellers hva gør i andre, sætter i jeres kcal forbrug op/ned, tager det kroppen tid at omstille sig på mere mortion så den holder på fedtet/kg eller burde det bare så let hvis jeg self. stadig spiser sundt.? har i ellers nogle erfaringer med noget der hjælper? har prøvet suppekuren men efter 3 dage ku jeg ikke få suppen ned mere, virker 3 dags kuren, nogen der har prøvet den?
skal snart på ferie og jeg vil jo gerne se så godt ud i bikini som muligt, så jeg sku gerne være et par kg lettere inden ferien. :D
håber der er nogle der ude som kan hjælpe mig.
14 år19. juni 2010 kl. 23:19
re: virker det?
Hejsa,

Kender det alt for godt!

Det jeg gør er at dyrker mere motion, eller også skifter jeg mellem mit kcal indtag. Nogen dage 800, så 1200 nogen dage, og andre dage 1500 og nogle dage 2000 kcal! Dette gør at man snyder kroppen og ikke vænner den til at leve for fx. 1200 kcal!

Om kurene virker, ja det gør de så absolut, fordi kcal indtaget er så småt! og så lidt af det er jo væske. Har selv været på suppekuren, hvor jeg spiste efter min nye livsstil bagefter. Og har aldrig taget dem på igen! Men hvis du bare holder ædegilde bagefter, så ryger det på på nul komma fem. Min erfaring siger mig man skal kører lige så stille op i kcal igen, eller sørge for at få 1000 eller 1200 kcal i frugt eller hvad det nu er man må sppise!

Jeg har lavet en aftale med mig selv om at jeg nu tager den langsomme men sikre vej! Men man kan godt tage sådanne kure, jeg synes bare det ødelægger ens forbrænding at leve en hel uge af så få kcal!
14 år20. juni 2010 kl. 06:22
ja jeg har også overvejet at få et skiftende kcal indtag, jeg har bare brug for at der skal ske noget nu, ellers så mister jeg motivationen. i mandags sagde vægten 72,5 og fredag sagde den 71, men så går den i stå, den vil simpelthen ikk længere ned, og så mister jeg motivationen, og spiser et eller andet forbudt., men jeg må bare klø på og se om det ikke sku hjæpe med noget motion. hvis jeg ku løbe så gjorde jeg det, men det kan jeg desværre ikke, men når jeg taber mig så vil jeg gi det en chance igen, fordi så har jeg ikke 20 kg's overvægt at slæbe rundt på. :D
14 år20. juni 2010 kl. 08:17
pss... jeg har et hemligt middel... men du må ikke sige det til nogen... du kan endda spise 1800 kalorier om dagen af varieret kost, og alligevel tabe dig... man kan endda spise is, kage og chokolade engang imellem... shh, her kommer opskriften :-)

14 år20. juni 2010 kl. 21:45
MASSER AF MOTION
... men det er en hemmelighed, så du må ikke sige det til nogen.
14 år20. juni 2010 kl. 21:45
:D *LOL*
14 år20. juni 2010 kl. 21:51
... kunne ikke lige lade være ;-D
14 år20. juni 2010 kl. 21:55
Jeg lagde maerke til en ting i din OP: Du siger, at hvis der ikke sker noget NU, saa mister du motivationen.

Men du kan "desvaerre" ikke tvinge din krop til at adlyde dig, ved at benytte threats! Og en af de aller vigtigste ting naar det gaelder at tabe sig er netop taalmodighed!

Jeg er sikker paa vi allesammen godt kan forstaa at du gerne vil kunne se godt ud i bikini, men der er ikke nogen genvej til at opnaa det. Det er derfor de fleste af os har besluttet at aendre vores spise-vaner og bruge den tid der er noedvendig.

Naar det er sagt, er der jo til gengaeld ogsaa en masse gode sider ved det: Man laerer en masse, og laerer bl.a. at tage meget bedre vare paa sig selv og sin krop ... man laerer at lytte til den. Og det er udover enhver tvivl at man ser endnu bedre ud naar man goer det langsigtet og paa en sund maade. Rande under oejnene og alt det der, er yt!

... Og saa det allerbedste: Vi kan mere end vi tror!

Held og lykke! ... '^L^,

"MASSER AF MOTION
... men det er en hemmelighed, så du må ikke sige det til nogen."

... Du er sgu herlig, rdrd! lol ... :-D

... Motion er sandsynligvis det bedste middel til vaegttab paa en sund og styrkende maade - udover at spise en sund, varieret kost med kcal antal som er tilpasset hvad ens krop har behov for og hvor overvaegtig man er.

Hvis man allerede faar en masse motion i sin hverdag er det maaske ikke det bedste middel at tilfoeje mere. Men om det er tilfaeldet for Louise er jo noget kun hun ved.
14 år21. juni 2010 kl. 14:14
... Forresten ... Tre-Dages-Kuren.

Well, jeg har ikke proevet den, men det behoever jeg nu heller ikke for at vide, at den virker, men kun et par dage. Du vil tage paa igen saa snart kuren er slut, noejagtigt som med alle andre kure.

Jeg vil ikke anbefale den.

Den kunne virke hvis du soerger for at den slutter den dag du skal paa stranden. Til gengaeld vil du ikke have det saerligt godt den dag pga at kuren er saa skrap som den er.
Det er vel et spoergsmaal om hvad du finder vigtigst: At have det godt og dermed vaere mere sjov at vaere sammen med for de andre OG for dig selv, el. om du vil se en lille bitte smule bedre ud (og det kan der jo ogsaa vaere grunde til at man finder vigtigt i en bestemt sammenhaeng).
14 år21. juni 2010 kl. 14:19

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...