Wohoo!!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Wohoo!!
Nu har jeg tabt mig 15 kg. siden sidst i april :D selvom der er læseferie og alt muligt! (totalt irrelevant indlæg) Men der er stadig lang vej igen... Ifølge madital skulle jeg være dernede til september. Så det var dejligt med lidt motivation :) Nogen tips fra andre der kører den hurtige, hårde linje?
14 år10. juni 2010 kl. 16:15
re: Wohoo!!
TILLYKKE! Det er flot!

jeg skal selv af med 30 kg, og har næsten lige paseret de 15 kg! Jeg regner også med at være færdig til sept.

Mit bedtse råd: Hæng i, og fortsæt med den sunde stil, selv om du falder i!
14 år10. juni 2010 kl. 16:45
Tillykke til dig :)
Det er super flot !

14 år10. juni 2010 kl. 17:31
Wow! Det er jo ca 2 kg om ugen!
Tillykke!!!
14 år10. juni 2010 kl. 20:34
Jeg er også en af dem der skal tabe mig 30 kg. Jeg er startet 1. maj så jeg regner med at jeg er kommet i mål 1. november. Jeg vil forsøge at indtaste alt hvad jeg spiser i min dagbog, så andre brugere også kan få glæde af den metode som jeg bruger for at fastholde et stabilt vægttab. da jeg idag var på vægten kunne jeg glæde mig over at jeg indtil nu har tabt mig 8,9 kg. jeg er ikke oppe på et vægttab på størese med jer andre endnu, men jeg håber at jeg når de 15 kg inden min ferie starter i uge 28. jeg vil foreslå at i også gør jeres dagbog offentlig her på Madital for så kunne jeg måske også lære noget af jer, der kan holde et stabilt vægttab på næsten 2 kg i ugen.
14 år12. juni 2010 kl. 02:06

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...