#2 af Stronger (slettet)
Sommer klar
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Stronger (slettet)
re: Sommer klar
Der findes mange!
Jeg vil ikke debattere om de er korrekte for dig eller ej, men der findes bla. suppekuren og 13 dages kuren!
Jeg vil dog ikke anbefale dem hvis ikke man har styr på at spise sundt og hvordan man taber sig! For så kommer det hurtigt på igen! Men man kan godt holde dem væk igen!
Held og lykke med vægttabet!
Jeg vil ikke debattere om de er korrekte for dig eller ej, men der findes bla. suppekuren og 13 dages kuren!
Jeg vil dog ikke anbefale dem hvis ikke man har styr på at spise sundt og hvordan man taber sig! For så kommer det hurtigt på igen! Men man kan godt holde dem væk igen!
Held og lykke med vægttabet!
14 år9. juni 2010 kl. 21:04
rdrd (slettet)
Er du ikke allerede på 13-dages kuren? Synes det ser sådan ud mht hvad du har tastet af mad.
14 år9. juni 2010 kl. 22:02
Kaela
13-dages kuren er nok, den der sætter mest gang i forbrænding og stofskifte, hvis du følger den slavisk, OG sørger for at spise sundt bagefter - Husk KUN at køre kuren éeen gang :)
Jeg skal selv snart på ferie, og har sat mit første mål at tabe 10 kg. på 44 dage. Det ved jeg er hårdt med realistisk og jeg spiser sundt. Jeg har allerede smidt knap 3 kg. på den første uge, så jeg er über lykkelig. Så klø på - det skal nok lykkes for dig, bare vær standhaftig :)
God slankevind
Jeg skal selv snart på ferie, og har sat mit første mål at tabe 10 kg. på 44 dage. Det ved jeg er hårdt med realistisk og jeg spiser sundt. Jeg har allerede smidt knap 3 kg. på den første uge, så jeg er über lykkelig. Så klø på - det skal nok lykkes for dig, bare vær standhaftig :)
God slankevind
14 år9. juni 2010 kl. 23:36
SiriS (slettet)
NUPO og motion. I det hele taget kan du booste dit vægttab (fedttab) med motion.
14 år10. juni 2010 kl. 07:14
Keya (slettet)
Jo, jeg er på 13-dages kuren, men vægten har næsten stået stille de sidste dage alligevel. Og jeg følger den virkelig slavisk Jeg dyrker motion 2 gange om ugen og fra i næste uge 3-4 gange..
Men jeg vil gerne længer ned.. :)
Men jeg vil gerne længer ned.. :)
14 år10. juni 2010 kl. 08:39
lilja (slettet)
Hvis du følger 13 dages kuren så tror jeg næsten ikke der findes noget hårdere at gøre. Jeg synes du enten må køre kuren ud eller afslutte den og gøre noget andet. Lige umiddelbart tænker jeg, at du kan færdiggøre de 13 dage, hvis du føler at 13 dages kuren passer til dig (dvs. at du føler dig veltilpas mv. mens du gennemfører den).
14 år10. juni 2010 kl. 09:06
rdrd (slettet)
Det er bare svært at have energi til motion med så lidt mad.
Jeg var på suppekuren to uger i stræk, med masser af motion, men jeg sørgede så til gengæld også for at spise en masse af de tilladte fødevare i de 2 uger, så jeg fik den næring jeg havde behov for alligevel.
Det skal lige siges at både suppekuren og 13-dages kuren angiveligt skulle være anbefalet af rigshospitalet til brug før fedmeoperationer, andre siger at det er fup og fidus og at kurene blot er skrevet på rigshospitalets papir for at forsøge at validere kurene.
Jeg var på suppekuren to uger i stræk, med masser af motion, men jeg sørgede så til gengæld også for at spise en masse af de tilladte fødevare i de 2 uger, så jeg fik den næring jeg havde behov for alligevel.
Det skal lige siges at både suppekuren og 13-dages kuren angiveligt skulle være anbefalet af rigshospitalet til brug før fedmeoperationer, andre siger at det er fup og fidus og at kurene blot er skrevet på rigshospitalets papir for at forsøge at validere kurene.
14 år10. juni 2010 kl. 10:28
Kaela
Jeg ved ikke om rigshospitalet har udviklet kuren, men de anbefaler den i hvert fald. For min onkel fik den udleveret inden hans gastronomiske bypass. Jeg har endvidere ikke hørt om nogen, der IKKE har fået resultat ud af den, hvis de følger den slavisk - men hvor sund den er kan naturligvis debatteres. Den må også kun benyttes i de 13-dage hver andet år.
Personligt vil jeg ikke byde min krop det. Man skal tænke på, at det altid tager væsentligt længere at smide kg. end det gør at tage dem på :)
Personligt vil jeg ikke byde min krop det. Man skal tænke på, at det altid tager væsentligt længere at smide kg. end det gør at tage dem på :)
14 år10. juni 2010 kl. 11:19
Sannew (slettet)
13-dageskuren er IKKE udviklet af Rigshospitalet (eller af noget andet hospital).
Det kan betale sig at google den før man overvejer at starte på den.
Det kan betale sig at google den før man overvejer at starte på den.
14 år15. juni 2010 kl. 12:19
Jeg er blevet inviteret til østrig i uge 28. Og min vægt ligger på 100,6 lige nu. Vil gerne af med så mange kg som muligt
Nogen der kender en kun? hvor man taber så meget som muligt på så kort tid som muligt. Det gør ikke noget hvis den er rigtig hård...