Så kom der gang i den igen !

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Så kom der gang i den igen !
Efter nogle ugers sygdom (og dog sund kost) mv. stod vægten stille eller gik faktisk lidt opad :(
Jeg ER altså typen, der skal have skred i vægttabet for at bevare motivationen, så jeg besluttede mig for at lave en omgang suppekur og så spise det så meget jeg lyster + sund mad hvad jeg synes derudover, altså sådan afbalanceret :) OG ja ja ja det hjælper og det er skønt, siden i torsdags er der ligefrem røget 1,3 kilo så i dag siger vægten 73 kilo :) Og jeg er kun 1 kilo fra næste delmål som er 72 kilo, hvor er det bare skønt !

14 år7. juni 2010 kl. 08:49
re: Så kom der gang i den igen !
Tillykke Lilja. Hvor er det dejligt at hører.

Jeg selv kunne dog ikke tåle at være på suppen. Tog 3 kg på i løbet af de første 2 dage og måtte så afbryde kuren.

Efter nogle uger med vægtstigning har jeg dog i dag endelig nået mit delmål på 78kg. Vægten sagde 77,8kg og jeg er bare så glad :-))))
14 år7. juni 2010 kl. 09:08
Skide godt gået kmf :)

Jeg spiser heller ikke efter den der suppekur, men erstatter istedet flere måltider med suppen og det fungerer super godt :)
14 år7. juni 2010 kl. 09:47
godt du er rask igen, og klar til at give den en skalle.

jeg tabte kun 1,5 kg på suppekuren, men jeg har mere suppe i fryseren så jeg kan også finde på at spise den til frokost.

Jeg kan godt li suppen men jeg brød mig ikke om at være på en kur hvor jeg SKULLE spise noget bestemt
14 år7. juni 2010 kl. 15:23
Kirsten P:
Sådan har jeg det også :) Det er derfor jeg blot bruger suppen som måltidserstatning og selv sammensætter min mad gennem dagen. Jeg får også flip af at leve efter en totalt tilrettelagt madplan :)
Og selvom jeg spiser anden mad ved siden af fungerer det stortartet - så det er ren win win situation :)
14 år7. juni 2010 kl. 16:14

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...