MSN gruppen!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

MSN gruppen!
Vi er jo nogle stykker der har fundet sammen på msn, og jeg vil virkelig anbefale jer der har lyst til at være med, at melde jer her. For hold da op, jeg har virkelig haft så meget motiovation denne uge, fordi jeg hver eneste dag har lokket på msn, og har snakket med de andre piger (drenge/mænd er også velkommen). Vi har lavet en gruppe, så vi frit kan tale med hinanden, og der er som regel en eller anden på man kan tale med.

Men synes det kunne være meget sjovt at skrive herinde om vi har nået det kilo siden søndag hvor vi oprettede gruppen. Så er det nemmere at følge med i.

Hvad siger i til det? Jeg skal nok skrive heri i morgen om mit mål er nået!
14 år6. juni 2010 kl. 22:13
re: MSN gruppen!
Det kunne jeg måske godt have interesse i.
Jeg er ved at miste gejsten lidt, har ikke rigtig tabt mig så meget de sidste to uger.
Mit mål er 68 kg i sidste ende.
Hvordan kommer jeg til at være med på MSN?
14 år6. juni 2010 kl. 22:36
Jeg vil da også rigtig gerne være med :)
14 år6. juni 2010 kl. 22:52
Vægttab efter en uge:

startvægt sideste mandag: 70,3
idag: 69.4
ØV - jeg nåede ikke det fulde kilo men det har helt sikkert noget at gøre med min druk tur i fredags... Så jeg er stadig fortrøstningsfuld om at jeg tager revance næste uge hvor jeg ikke skal have alkohol.
14 år7. juni 2010 kl. 06:44
I kan bare skrive jeres msn her i tråden, så tilføjer vi jer!

Jeg danser af lykke med hensyn til vægttabet 1,4 kg på en uge, hallo det er fandme sejt, men har også dyrket motion hver eneste hverdag. Denne uge har været lige som alle andre med sjov i weekenden, og var bare så god til at selv vælge de ting jeg skulle have på restuarent og biografen! Nu har det stået stille så længe og alt hvad der skulle til, var bare at tage mig sammen!

Vægt sidste uge: 79,9 kg
Vægt denne uge: 78,5 kg

Stampe, du har trods alt tabt tabt dig, det er bedre end at tage på! og du ved hvorfor du muligvis ikk har tabt så meget!
14 år7. juni 2010 kl. 08:01
Hov stampe, du har jo tabt 900 g, det er sku da flot. Det vil jeg absolut betegne som en succes!
14 år7. juni 2010 kl. 08:02
Jeg er ny her på siden og kunne da godt tænke mig nogle at skrive med. min msn er: mjc@nyka.dk
14 år7. juni 2010 kl. 10:33
jeg vil rigtig gerne være med.
kan i tilføje mig

trinelouise84@hotmail.com
14 år7. juni 2010 kl. 22:57
Vil også gerne være med for at se hvad det er for noget. :-)

msn: culondo@gmail.com
14 år8. juni 2010 kl. 19:38
hej jeg vil gerne være med.
slanke-louise89@hotmail.com
14 år14. juni 2010 kl. 01:00

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...