Hurra for mig :)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Hurra for mig :)
Har haft travlt med eksamener og er kommet til at spise usundt, - faktisk meget slik, selvom det normalt ikke er noget jeg gør det i.

Jeg har ikke kunne løbe da mine fødder stadig gør ondt. Jeg har heller ikke dyrket wii, som jeg plejer 2-3 gange om ugen, for jeg har haft travlt med at skrive og har mødtes med min skrivemakker hver anden dag. Så egentligt har jeg ligget helt stille. ØV.

Men så i dag, tænkte jeg, at jeg lige ville på vægten og jeg fik en dejlig overraskelse!!

Jeg vejer under 70 kg. Det har jeg ikke gjort siden jeg blev gravid med min søn for 4 år siden.

SÅ nu har jeg sat et mål om at tabe mig til 63 kg inden oktober måned. Målet er sat fordi jeg da har nået et bmi-tal på under 24 og fordi jeg så har været på madital præcis 6 måneder og har tabt 10 kg på den tid. Det er et mål jeg nok skal holde, og jeg synes det går godt fremad.

Faktisk har jeg tabt 3 kg på 2 måneder... det er jeg yderst godt tilfreds med og det er endda uden at gøre andet for det end at være opmærksom og en lille smule tænksom på hvad jeg putter i munden. Derfor tror jeg godt jeg kan lave et lidt mere langsigtet mål.

Tænk at jeg har tabt mig til at veje under 70, - det er fantastisk :) Det skal fejres ved en gåtur i solskin op og hente mine børn i børnehave og skole og så hjem og lege på græsplænen bagefter.

Tak for en dejlig side med masser af dejlig inspiration.
14 år2. juni 2010 kl. 14:13
re: Hurra for mig :)
Tillykke :)
14 år2. juni 2010 kl. 14:59
re: Hurra for mig :)
Tillykke med vægttabet :D
Det er altid en fantastisk følelse.
14 år2. juni 2010 kl. 15:40

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...