Ny badevægt...

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Ny badevægt...
Jeg har i dag taget mig sammen og købt mig en badevægt. Hopper glad op på den...og til min store overraskelse vejer jeg 86 kg!!!! Jeg vejede mig hjemme ved min veninde forrige torsdag og der vejede jeg 84,6!!!! Så nu er jeg total trist :( Synes selv, at jeg har passet på med hvad jeg har spist...Og overholdt kalorie-tælleriet. Hvad kan jeg evt. ha gjort forkert?
14 år28. maj 2010 kl. 16:40
re: Ny badevægt...
2 vægte vejer ikke altid ens, så defor skal man helst veje sig på den samme hver gang, det kan være det du har gjort forkert.
14 år28. maj 2010 kl. 17:29
Kirsten P: tak for svaret. For undrede mig godt nok meget! Jeg holder mig bare til min nye badevægt :)
14 år28. maj 2010 kl. 18:32
Jeg vejer forskelligt på vægte, så bare roligt, de viser to forskellige ting! Men du bliver jo nødt til at skulle igennem de samme tal igen, hvis det er en ny vægt du har købt:-)
14 år28. maj 2010 kl. 18:55
Det er jo det...Men er nu ikke specielt "fedt" :( Men rart nok at vide, at det ikke bare er mig der er alene om den "oplevelse"...
14 år28. maj 2010 kl. 19:45
Helt enig i at to vægte aldrig vejer helt ens. Vægten kan også vise forskellige tal, hvis du flytter rundt på vægten, den skal helst stå samme sted hver gang du vejer dig - held og lykke.
14 år28. maj 2010 kl. 19:54
Jeg kan ogsaa tilslutte mig: Man vejer forskelligt paa forskellige vaegte.
14 år29. maj 2010 kl. 16:22
Jo tak, der kan være pokker til forskel.
Jeg har været ude for det samme, da jeg købte en ny vægt. Det var så bare den anden vej, puha heldigt for mig.
14 år29. maj 2010 kl. 19:35
En lille opdatering på oplægget her...

Sidst jeg vejede mig, var jeg kun 1,1 kg fra mit mål! 1,1 kg!!!!!!

Har så fået en kæreste og valgte at lade vægten stå derhjemme, ikke at taste mad ind her i programmet...men stadig holde øje med hvad jeg spiste!

Da vi er glade og nyforelskede har vi naturligvis...ehm..."hygget" os gevaldigt ;) Jeg fandt kærestens vægt her til morgen og gjorde så den store fejl, at stå op på den...Vægten sagde 72,6!!!! Altså har jeg taget 1,5kg på, siden jeg sidst vejede mig!!!!

Håber VIRKELIG MEGET at det er fordi det er en anden vægt end min egen, at de tal viste sig! Så kryds fingre for mig..vejer mig i morgen tidlig, for der er jeg hjemme ved mig selv igen!!!!
14 år16. august 2010 kl. 11:57

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...