de danske vægtkonsulenter

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

de danske vægtkonsulenter
nogle som er på den?? jeg var for snart 10 år siden men der er nok sket en del med kostplanen siden da er der nogle kan kan fortælle hvad man må spise???
14 år25. maj 2010 kl. 09:43
re: de danske vægtkonsulenter
Jeg har også tidligere været på Vægtkonsulenterne og tabte mig 10 kg., men jeg har taget dem på igen, fordi deres madplaner og særlige kost ikke er en måde jeg varigt kan spise på. Jeg stoppede ved vægtkonsulenterne fordi den meget kontrollerede særlige diæt gjorde var for meget for mig, hvilket resulterede i at jeg fik nogle VILDE ædeflip. Jeg konkluderede i, at det ihvertfald ikke var sundt for mig og stoppede.
14 år25. maj 2010 kl. 10:34
Hej. Du kan prøve at kigge på deres egn hjemmeside, jeg tror de som er der ved en hel del mere om deres kost. Jeg har også selv været på DDV men der er foretaget ændringer siden jeg gik der. Desuden har familie journalen også en aftale med DDV, så de har opskrifter fra DDV hver uge og et tillæg indimellem.
Jeg ved at da jeg gik der måtte man ikke spise nødder, men det må man gerne nu.
14 år25. maj 2010 kl. 11:47
ja jeg har også hørt lidt om nødder men kan jo ikke finde planen på deres side uden at skulle betale så derfor jeg tænkte om nogen her kunne hjælpe lidt?
14 år25. maj 2010 kl. 13:51

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...