#2 af bruger slettet
Slankedoktor - tv2
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: Slankedoktor - tv2
Personligt synes jeg det er spild af penge. Det er faktisk bare det samme som madital, men det koster bare penge!!! Jeg har haft prøvet det dyreste og det billigeste medlemsskab, og jeg havde ingen gavn af motions- og kostvejleder idet de gav mig standardsvar og tomme floskler....
Idet du holder din dagbog åben og finder opbakning herinde, bliver der jo holdt øje med dit overforbrug - hvis du taster alt ind her kan du jo også selv holde øje med det :)
Held og lykke med det :)
Idet du holder din dagbog åben og finder opbakning herinde, bliver der jo holdt øje med dit overforbrug - hvis du taster alt ind her kan du jo også selv holde øje med det :)
Held og lykke med det :)
14 år24. maj 2010 kl. 12:32
bruger slettet
Jeg synes også at det er meget lig madital og personligt fik jeg ikke noget ud af slankedoktor som jeg ikke kan få på denne her side.
14 år24. maj 2010 kl. 21:24
mrs credible (slettet)
min storesøster har været meget glad for det men hun er også meget glad for at bruge penge...hehe... den eneste ting jeg mener der mangler på madital frem for slankedoktor er muligheden for at have venner... for selvom man kan motivere hinanden ved at gå ind på hinandens dagbøger er det dog lidt lettere hvis man kan gøre det med et enkelt klik frem for alt det man skal igennem herinde, og samtidigt kan man følge hinandens fremskridt uden overhovedet at gå ind på deres profiler... det ville gøre det lettere at motivere hinanden for så kræver det ikke at man sidder ved computeren hele tiden
14 år30. maj 2010 kl. 22:36
sanne38 (slettet)
På slankedoktor er der også mulighed for at have billeder :)
Det ville nu være meget rart hvis vi også kunne have det på siden her..
Det ville nu være meget rart hvis vi også kunne have det på siden her..
14 år30. maj 2010 kl. 22:41
mrs credible (slettet)
ja det kan være supermotiverende med før, under og efterbilleder... dog virker det for enkelte voldsomt demotiverende at se andre lykkes når de selv har det svært, så den funktion bør være et tilvalg hvis den skulle med...
14 år30. maj 2010 kl. 22:51
sanne38 (slettet)
Jeg er enig med dig :-)
Det kunne bare være dejligt at have muligheden ihvertfald..
Det kunne bare være dejligt at have muligheden ihvertfald..
14 år30. maj 2010 kl. 23:17
mrs credible (slettet)
vi må smide den ind på lones bord...lol
14 år30. maj 2010 kl. 23:21
sanne38 (slettet)
Det lyder som en god idé :-))
14 år30. maj 2010 kl. 23:24
Riks1972 (slettet)
Hej Marie
Jeg har meldt mig til Slankedoktor. Men da jeg efter fire uger stadig ikke havde modtaget et girokort, trods adskillige rykkere, valgte jeg at melde mig ud igen. Jeg er dog stadig bundt af abonnementet i tre måneder mere, men har valgt ikke at lave notater mere, da jeg ikke syntes jeg fik noget ud af det.
Jeg har meldt mig til Slankedoktor. Men da jeg efter fire uger stadig ikke havde modtaget et girokort, trods adskillige rykkere, valgte jeg at melde mig ud igen. Jeg er dog stadig bundt af abonnementet i tre måneder mere, men har valgt ikke at lave notater mere, da jeg ikke syntes jeg fik noget ud af det.
14 år4. juni 2010 kl. 12:46
Jeg ville høre om der er nogen der har positive erfaringer med TV2 s slankedoktor på nettet. Overvejer nemlig at melde mig ind så jeg kan få en der kan holde øje med mig og mit overforbrug af mad.
Håber I kan hjælpe mig med om det er en go ide eller bare spild af penge....
Kh marie