fråde-dag :o/

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

fråde-dag :o/
Jeg har simpelthen spist enorme mængder mad i dag. Eller - måske er der røget 2000 kcal indenbords i dag. I 2 dage har jeg været træt, ugidelig og småsur. Jeg tror virkelig det er nødvendigt for mig at tage en ugentlig dag, hvor jeg spiser ca 2000-2500 kcal. Især for humørets skyld. Så må det gå lidt langsommere med mit vægttab.
Andre, der har det sådan?
14 år23. maj 2010 kl. 18:04
re: fråde-dag :o/
Nu skal livet jo heller ikke være alt for surt, så trives du med en ugentlig fråde-dag, så må det være sådan.

Personligt har mit mål hele tiden været at det skulle gå langsomt.....både for at få hovedet med, men også for ikke at lide alt for store afsavn. Jeg er meget madglad og vil helst ikke undvære noget, og det gør jeg heller ikke.

Spiser som resten af familien, guffer mit eget "sunde" slik nærmest hver dag, indtager ca. 8-9000 kJ hver dag, men taber mig stadig.....omend lidt langsomt. Nogle perioder står jeg helt stille, andre perioder ryger der 1 kilo i ugen, og jeg har efterhånden accepteret at det bare ikke skal gå stærkt for mig. Jeg når det jo nok....nu har jeg haft alt for meget på sidebenene de sidste 14 år, så om det tager ½ eller 1 helt år at komme af med, har ikke den store praktiske betydning længere.

Hovedsagen er at jeg bliver sundere dag for dag, og får ændret mine gamle vaner gradvist. Det fungerer for mig og bliver dit humør bedre af en fråde-dag - so be it!! Livet skal leves mens vi er her, og ikke surmules væk :-)

Held og lykke

Vh Karin
14 år23. maj 2010 kl. 19:17
re: fråde-dag :o/
Hej Karin,

tak for dit dejlige indlæg - skønt med et positivt blik på dét at tabe sig :o)
14 år23. maj 2010 kl. 20:50

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...