Hej Karin, du ved selv hvad der skal til med hensyn til motion og sund kost. Brug programmet - jeg kan se du ikke skriver mad og motion ind.
Du trænger til at komme ind i en god cyklus, og mærke styrken i dig selv. Lad være med at give op, selv om du falder i. Vær sød ved dig selv. Vær kreativ med din mad og forkæl dig selv med lækre sunde ting. Slap af omkring den badeferie og køb nogle badegevandter, måske en badekjole, som du ikke føler, du udstiller dig i, så du kan nyde ferien til den tid. Du når jo nok ikke drømmemålet om en slank, tonet krop før næste sommer. Derfor kan du jo godt være lækker, og mere vil have mere. Gør dig selv så lækker du kan NU. Kroppe i alle størrelser kan bæres smukt.
Pøj-pøj, skriv mere om hvordan det går.
#2 af SiriS (slettet)
Mit problem er at jeg ikke kan finde ud af at tage mig sammen til at gøre noget. Jeg gider simpelthen ikke. Tager ofte beslutningen om at idag er den sidste dag jeg lader stå til og bare propper alt muligt i hovedet, men efter ganske få timer kan jeg ikke styre det og overfalder alt spiseligt indenfor rækkevidde.
Og det virker som om det er endnu værre når jeg har taget beslutningen om at nu skal det være...
Jeg vejer nu omkring 80 kilo og og er 156 høj, så der skal virkelig ryge nogle kilo før jeg befinder mig et sted hvor det er helbredsmæssigt forsvarligt igen.
-og jeg ville lyve hvis jeg sagde at jeg byder mig om det jeg ser i spejlet.
-jeg skal på bade ferie om et par måneder, men ikke engang tanken om mig i bikini kan få mig til at tage mig sammen...
-er der nogen der har et godt råd... eller et virkeligt stort spark?
på forhånd tak, og rigtig god pinse,
karin