Må lige dele min glæde!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Må lige dele min glæde!
Ja det er ikke fordi jeg har nået et bestemt tal eller noget, jo jeg er meget tæt på den vægt jeg havde før jeg blev gravid har smidt 16 kg siden!

Nej nej, jeg er såmænd kommet i gang med min motion. Igår tog jeg en løbetur med hunden, han nød det bare. Så det har jeg planer om at gøre. Det er godt for mig, hunden og ikke mindst får jeg lidt alene tid fra vores 5 mdr. gamle datter. Nok er hun vidunderlig, men man trænger også til et pust! Så det er bare helt perfekt!

Og så har jeg lokket to andre nybagte mødre med til Zumba, vi skal begynde søndag, ihh hvor jeg glæder mig. Så i dag har jeg forkælet mig selv med nyt træningstøj så jeg kan se lækker ud, lidt kvinde er man vel. Jo bedre man har det med sit udseende når man træner, jo nemmere er det at fortsætte. Og ja så var min gamle str. XL noget for store, så jeg ville ryste dem af til det zumba! Så nyt træningstøj, i en str M :-) SKØNNO!

Generelt kører det bare her, har haft nogle trælse uger, hvor vægten bare stod stille...... Ikke fordi jeg har spist usundt, det gjorde den bare!

Nå men GOD PINSE alle sammen, nyd det gode vejr. Og hey grill sæsonen er sat ind, så er det meget nemmere at undgå kartofler, ris og pasta, det er det i hvert fald for mig!
14 år21. maj 2010 kl. 20:10
re: Må lige dele min glæde!
Nej, hvor fedt for dig.. Stort tillykke med det flotte tal.
Jeg har lige smidt lidt gammelt ( for stort) tøj ud og fundet nogle nederdele frem som jeg egentlig ikke troede jeg skulle komme i igen, men nu er jeg ret sikker på at det nok skal gå.
Den ene nederdel er i str 40, kan lige skrue mig ned i en 42 nu, så jeg fortsætter.. Totalt coool

Jeg løber osse med min hund og han er bare helt vild, når jeg kommer hjem og skifter til løbetøjet.. :o)

En god motivation ikk?

Fortsat godt vægttab...

14 år21. maj 2010 kl. 21:54
Det er da bare dejligt at hoere. Jeg ved skam godt hvor svaert det er at komme igang med at faa motion, saa det er staerkt at du er kommet igang.

Og saa kommer du jo til at se endnu bedre ud naar kroppen er i form. Bedre holdning, huden bliver iltet bedre, osv. osv.!

Tillykke! Og god Pinse til dig ogsaa! :-)
14 år22. maj 2010 kl. 10:03
Dejligt at høre - og motiverende. Jeg er også kommet godt i gang.
14 år22. maj 2010 kl. 12:16

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...