#2 af bruger slettet
Har altid haft svært ved at runde DET skarbe hjørne..
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: Har altid haft svært ved at runde DET skarbe hjørne..
Jeg døjer med at komme under 80 kilo. Det har jeg prøvet på længe, men efter jeg er startet herinde ser det endelig ud til at skulle lykkes om 2,2 kilo.
Mit bedste råd er at du taster din mad ind her og overholder dit daglie indtag, så skal det nok komme.
Mit bedste råd er at du taster din mad ind her og overholder dit daglie indtag, så skal det nok komme.
14 år21. maj 2010 kl. 10:42
Lovely
Hos mig er det 70 kgs mærket der har drillet - og NU er jeg endelig under!!
Da jeg i sin tid tabte mig 40 kg lå det skarpe hjørne ved 80 kg..kæmpede i flere uger og blev bare liggende på 80, et eller andet
Tror også det er noget psykisk. Måske forsøger man indirekte at ødelægge det for sig selv...jeg mener måske er man ikke endnu kommet så langt i den psykiske proces, at man kan overskue lige pludselig at ligge i en ny kategori - aner det ikke, men irriterende er det
(har kæmpet med at komme under 70 i flere uger - det er virkelig skønt når det lykkes)
Hold fast i din motivation og de gode vaner - så sker det ligepludselig en dag....
Da jeg i sin tid tabte mig 40 kg lå det skarpe hjørne ved 80 kg..kæmpede i flere uger og blev bare liggende på 80, et eller andet
Tror også det er noget psykisk. Måske forsøger man indirekte at ødelægge det for sig selv...jeg mener måske er man ikke endnu kommet så langt i den psykiske proces, at man kan overskue lige pludselig at ligge i en ny kategori - aner det ikke, men irriterende er det
(har kæmpet med at komme under 70 i flere uger - det er virkelig skønt når det lykkes)
Hold fast i din motivation og de gode vaner - så sker det ligepludselig en dag....
14 år21. maj 2010 kl. 11:16
bruger slettet
Har 2 hjørner der driller, har kun klaret 1 siden jeg begyndte.
Jeg er 23 år og vejer 75 kg og er 160 cm høj.
78 kg. har jeg vejet længe også før jeg blev gravid. Inden jeg blev gravid forsøgte jeg i 3 måneder at få vægten til at rokke men det lykkedes ikke.
68 kg. Var min "teenage" vægt som jeg også i laaaaaaang tid prøvede at komme under, uden held måske lige en måned eller 2 men så tilbage igen.
Nu har jeg født for ca. ½ år siden, holdt op med at amme, taget lidt på, og nu tabt mig 1,5 kg og er landet på 75 lige ud.
Aner ikke hvad der er grunden, tror at kroppen skal bruge noget tid på at omstille sig. Selv indrømmer jeg blankt at jeg er alt for doven hvad angår motion- Tror det er der jeg skal sætte lidt ind, ta' barnevognen og gå til brugsen 2 km, også hunden i den anden arm. Måske en tur på crosstraineren.
Lidt er vel altid bedre end ingenting.
Tror motion kan øge forbrændingen lidt.
Jeg er 23 år og vejer 75 kg og er 160 cm høj.
78 kg. har jeg vejet længe også før jeg blev gravid. Inden jeg blev gravid forsøgte jeg i 3 måneder at få vægten til at rokke men det lykkedes ikke.
68 kg. Var min "teenage" vægt som jeg også i laaaaaaang tid prøvede at komme under, uden held måske lige en måned eller 2 men så tilbage igen.
Nu har jeg født for ca. ½ år siden, holdt op med at amme, taget lidt på, og nu tabt mig 1,5 kg og er landet på 75 lige ud.
Aner ikke hvad der er grunden, tror at kroppen skal bruge noget tid på at omstille sig. Selv indrømmer jeg blankt at jeg er alt for doven hvad angår motion- Tror det er der jeg skal sætte lidt ind, ta' barnevognen og gå til brugsen 2 km, også hunden i den anden arm. Måske en tur på crosstraineren.
Lidt er vel altid bedre end ingenting.
Tror motion kan øge forbrændingen lidt.
14 år21. maj 2010 kl. 13:14
Stronger (slettet)
ALLE runde tal driller ved mig. Det tog mig en måned at komme seriøst under 80, den hoppede frem og tilbage, men nu ligger den stabilt under 80!
Det samme problem havde jeg med 90. Og får sikkert problemer men 70 også!
Jeg tog til sidst en lyn kur for at komme over det punkt. Det hjalp sku!
Held og lykke med at runde næste skarpe hjørne!
Det samme problem havde jeg med 90. Og får sikkert problemer men 70 også!
Jeg tog til sidst en lyn kur for at komme over det punkt. Det hjalp sku!
Held og lykke med at runde næste skarpe hjørne!
14 år21. maj 2010 kl. 20:04
Ywon (slettet)
Motion kan helt sikker hjaelpe med at saette forbraendingen i vejret. Hvis det er muligt, saa proev eventuelt at lave en el.a. for for motion, som du ikke plejer at goere.
Men vigtigst er det at bare holde fast og blive ved med at foelge dit program. Det er naturligt for kroppen at
forsoege at modvirke vaegt-tab, og det fysiske og det psykiske haenger jo sammen.
Man kan maaske sige, at der er en midlertidig "konspiration" mellem din psyke og din krop. :D
... Don't worry, du skal nok komme rundt om det hjoerne! Og du ved du ka'! ... ^L^,
Men vigtigst er det at bare holde fast og blive ved med at foelge dit program. Det er naturligt for kroppen at
forsoege at modvirke vaegt-tab, og det fysiske og det psykiske haenger jo sammen.
Man kan maaske sige, at der er en midlertidig "konspiration" mellem din psyke og din krop. :D
... Don't worry, du skal nok komme rundt om det hjoerne! Og du ved du ka'! ... ^L^,
14 år23. maj 2010 kl. 05:31
Andre som bøvler med et skarpt hjørne? - tror I det er fysisk el. psykisk der er noget som driller?
Jeg overvejer en LYN-KUR bare lige for at komme derned, men det virker uoverskueligt med den kalender vi har de næste 14 dage! Men måske?!?! :))