Har tabt 9 kg :o)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Har tabt 9 kg :o)
Så er det første 9 kg røget af vægten - og det er bare SÅÅÅÅÅ dejligt :o) Har været helt høj i dag og fuld af selvtillid. Skønt.
Lige nu går mit vægttab ikke så hurtigt. Dels pga en masse fødselsdage i maj måned, hvor jeg altså har tilladt mig selv at spise lidt boller og lagkage, men også fordi jeg jo ikke vejer så meget mere, som jeg har gjort - og så tager det lidt længere tid for de sidste kg at ryge af.
Jeg har tidligere haft et mål der hed 60 kg. Nu sætter jeg en masse små delmål i stedet, som hedder -2 kg. Jeg vil så hele tiden sætte mit mål til dét efterhånden som vægten ryger nedad. Så må jeg se, hvornår jeg får den krop jeg gerne vil ha. :o)

Det var bare lige et glædesindlæg herfra! :)
14 år19. maj 2010 kl. 18:10
re: Har tabt 9 kg :o)
Tillykke med de 9 kg. Super flot. Ja jo mindre man vejer jo sværer bliver det!

Og det er en super god ide med mindre delmål! Det har jeg også selv!
14 år19. maj 2010 kl. 18:46
Tillykke med de 9 kg Det er bare så flot. :-))
14 år19. maj 2010 kl. 18:48
Tillykke med de 9 kg - det er en lang og sej kamp, du har vundet! Sådan.
Jeg ville ønske jeg havde den viljestyrke ;)
14 år19. maj 2010 kl. 19:40
tak for de søde ord :o) Det har dog ikke taget så forfærdelig lang tid - små 7 uger, så det er jo fantastisk - især når man ikke er billedligt overvægtig. Jeg har en ret kraftig knoglebygning, så allerede nu ser jeg fint slank ud. Dog vil jeg gerne have et forholdvist lavt bmi, bare fordi det vil være fantastisk dejligt :-D
14 år19. maj 2010 kl. 19:58
Tillykke med det - det er dejligt når resultatet kan ses :)

Jeg tror også det er godt at sætte små mål, som er lettere at overholde, så motivationen bevares :) Det er også det jeg gør.
14 år19. maj 2010 kl. 20:14
Det er sgu flot!
Forsæt den gode stil...
14 år20. maj 2010 kl. 11:54

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...