Mod 70 uge 20

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Mod 70 uge 20
Vi er jo igang med en ny uge :-)

Min uge startede godt med at jeg konstaterede at jeg havde tabt 700 g efter en ellers ikke helt sund Kr Himmelfartsferie. Men i går havde jeg så taget 200 g på og i dag yderligere 500, så jeg er tilbage hvor jeg startede i torsdags :-(

Så i dag er jeg på 100 % indtastninger - håber jeg kan fastholde det så jeg kan komme på sporet igen. OG jeg er udstyret med en kande vand, som jeg satser på at tømme inden frokost.

Motion går som planlagt - karate i mandags og pause i går og så er der karate på planen i dag.
14 år19. maj 2010 kl. 08:13
re: Mod 70 uge 20
Andre der har lidt bedre resultater for ugen der er gået?

Hvad er jeres planer for denne uge?
14 år19. maj 2010 kl. 08:15
Det lyder meget at tage 500 g på over natten, hvis du selv føler du har spist sundt. Det tager lang tid for kroppen for at fordøje maden, har du forekspempel spist mange grøntsager, kan det sagtens stadig være dem der ligger i maven og vejer tungt på vægten :-)
14 år19. maj 2010 kl. 08:39
Ud over 2 kopper kakao nogle bolcher og lidt chokolade spiste jeg meget fornuftigt i går - ikke noget jeg ville mene jeg skulle tage på af. Men i virkeligheden kan jeg jo ikke vide det helt når jeg ikke får tastet ind her på siden.

Jeg spiste masser af kogte gulerødder til aften og lidt jysk hakkemos, som er svinefars med løg, porrer og revne gulerødder. Jeg sprang risen over som resten af familien fik, så jeg føler selv spiste MEGET sundt.
14 år19. maj 2010 kl. 09:02
Jeg har for eksempel taget 600 gram på fra i går til i dag og det selvom jeg ikke har spist usundt. Men der er en god forklaring. Jeg var tvunget til at sidde på min flade i 6 timer i går på grund af eksamen og når jeg sidder stille så længe, så går min mave altid i stå. Og så fik jeg heller ikke den motion jeg skulle, men prøvede at kompensere for det ved at spille fodbold med datteren og hoppe på trampolin, men lige lidt hjalp det.

Nogen gange er det bare småting der gør at man tager på. Jeg ved at de 600 gram er væk igen i morgen, men det er bare så ærgerligt når vægten stiger.

Bortset fra det så er det ellers gået godt og jeg vejer da stadig mindre end da jeg startede mit vægttab og det går støt nedad. Jeg havde da tabt over 2 kilo i sidste uge, som var den førrste uge af min vægttabsperiode.

Held og lykke med at komme på sporet igen Karina:-)
14 år19. maj 2010 kl. 09:07
Jeg har læst at det man vejer på dagen afspejled af hvad man spiste for 3 dage siden, så du kan glæde dig af at du om få dage får resulatet af din sunde maddag i går :)
14 år19. maj 2010 kl. 10:34
I så fald skulle dagen i dag afspejle søndag - så er der sgu nok ikke noget at sige til det ;-)

Men det gir ingen mening i forhold til at mandag morgen skulle afspejle fredag - men OK måske var jeg ikke så slem der.

Jeg håber at de næste dage viser vægttab, da jeg har været rimelig standhaftig hele ugen her. Glæder mig til at stå på vægten i morgen, for jeg tænker at det da kun kan blive bedre.
14 år19. maj 2010 kl. 11:09
Det kan kun blive bedre :)
14 år19. maj 2010 kl. 14:50
Hvor er det bare dejlligt at være med på mod 70..... Her sagde vægten 78,4 kg. Kan ikke huske sidste uge, da jeg vejer mig i tide og utide, men ned af går det! Super flot i andre!

Når jeg runder tallet 77 kg, så er jeg på den vægt jeg havde før jeg blev gravid, og det var den vægt jeg kæmpede mig ned på. Så har aldrig vejet mindre end de 77. Jo det har jeg jo nok engang. Men kan sku ikke huske hvornår det sidst var!
14 år19. maj 2010 kl. 18:45
Mål 65 kg: Super flot og fedt for dig !!

Jeg glæder mig også rigtig meget over, at jeg er på vej mod 70´ erne nu. Vægten er lige nu i 75´erne og jeg glæder mig over at der kun er 5 kg. til 70´erne !!

Lad os alle sammen styre direkte mod de 70 runde kilo :)
14 år19. maj 2010 kl. 20:13

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...