#2 af lilja (slettet)
20 kg. 20 uger - 14 tilbage
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+lilja (slettet)
re: 20 kg. 20 uger - 14 tilbage
Super flot du er oppe på hesten igen og tillykke med vægttabet i den forløbne uge :)
14 år17. maj 2010 kl. 13:28
KarinaHadsten (slettet)
Jeg tror det er en rigtig god beslutning. Og helt ærligt så handler det om at vægten går nedad :-) Sejt gået.
14 år17. maj 2010 kl. 13:55
Stronger (slettet)
Flot du fortsætter.
Jeg er gået lidt i stå/taget lidt på, vægten er på 79,5 kg, hvilket betyder jeg mangler at smide 14,5 kg! Så jeg må være et ½ kg bagefter. Jeg er så lige hoppet på suppekuren igen for 2. gang. Så mon ikke jeg kommer efter det halve kilo!
God vind i denne uge til jer alle sammen!
Jeg er gået lidt i stå/taget lidt på, vægten er på 79,5 kg, hvilket betyder jeg mangler at smide 14,5 kg! Så jeg må være et ½ kg bagefter. Jeg er så lige hoppet på suppekuren igen for 2. gang. Så mon ikke jeg kommer efter det halve kilo!
God vind i denne uge til jer alle sammen!
14 år17. maj 2010 kl. 15:27
LE86 (slettet)
Jeg har fået lidt inspiration af denne tråd og er også selv startet op. Jeg er så kun lige gået ind i uge to nu så der er et stykke vej for mig endnu.
Jeg har tabt 1.4 kg den første uge, faktisk uden de store krumspring, så jeg er rigtig glad!
Fedt koncept! :)
Jeg har tabt 1.4 kg den første uge, faktisk uden de store krumspring, så jeg er rigtig glad!
Fedt koncept! :)
14 år17. maj 2010 kl. 16:51
bruger slettet
HEJ MOPSIE
Ja det er svært, jeg har heller ikke nået det mål jeg gerne ville.
MEN vi skal bare videre - så det er godt at høre at du bare er videre, alle kan falde af hesten, så bare op igen.
800 g på 1 uge er da smadder flot. Du skal være meget tilfreds.
Jeg er med de næste 5-6 uger håber at kunne smide 5 kg.
Så pøj-pøj til dig og alle der følger denne tråd.
VI kan - VI skal Ikke ?
Knus Bonita
Ja det er svært, jeg har heller ikke nået det mål jeg gerne ville.
MEN vi skal bare videre - så det er godt at høre at du bare er videre, alle kan falde af hesten, så bare op igen.
800 g på 1 uge er da smadder flot. Du skal være meget tilfreds.
Jeg er med de næste 5-6 uger håber at kunne smide 5 kg.
Så pøj-pøj til dig og alle der følger denne tråd.
VI kan - VI skal Ikke ?
Knus Bonita
14 år18. maj 2010 kl. 09:45
Skousen (slettet)
Så har jeg også været til vejning - 600 gram i denne uge så 5, 7 kg (15,7 kg. på 16 uger)
Lidt øv at jeg er 300 g bagud men total jubiii at jeg rundede de 15 kg er skide stolt, nu mangler der bare de der skide 300 gram for at jeg skal til at se et 6 tal på vægten som det første det bliver fedt.
Held og lykke alle sammen
Lidt øv at jeg er 300 g bagud men total jubiii at jeg rundede de 15 kg er skide stolt, nu mangler der bare de der skide 300 gram for at jeg skal til at se et 6 tal på vægten som det første det bliver fedt.
Held og lykke alle sammen
14 år20. maj 2010 kl. 20:48
Jeg vil gerne blive ved med at deltage i tråden, men med et vægttab efter disse 6 uger på ialt 2,6 kg, bliver mit nye mål 2,6 + 14 = 16,6 kg på 20 uger. Forhåbentlig når jeg det mål.
Ugens vægttab lød på 800 gram, hvilket jeg er godt tilfreds med.
Hvordan er det gået jer andre?
Belfast hvor er du? Syntes det er nogle uger siden du sidst har været med herinde, håber alt er vel.