skal tabe mig 8 kg inden d 21 juni
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Bechsi
re: skal tabe mig 8 kg inden d 21 juni
Jeg synes det lyder som meget, men hvis du skriver det ind som mål, vil systemet oplyse dig hvor mange kcal. du må indtage om dagen. Det er jo derfor det her system er så smart. Hvis det er under 1300 kcal. er det usundt. Det er jo ikke sundt at sulte i så lang tid. Held og lykke med det.
14 år16. maj 2010 kl. 21:35
bruger slettet
Hej Mille
Jeg ved ikke om det er muligt på en forsvarlig måde så hurtigt. Jeg skal selv tabe mig præcis 8 kilo, har jeg sat mig for. Inden min fødselsdag i starten af juli. Vil holde mig til 1200kcal dagligt og masser af motion. Så vil jeg se om det kan lade sig gøre, ellers må jeg jo acceptere at give det lidt længere tid.
Jeg ved ikke om det er muligt på en forsvarlig måde så hurtigt. Jeg skal selv tabe mig præcis 8 kilo, har jeg sat mig for. Inden min fødselsdag i starten af juli. Vil holde mig til 1200kcal dagligt og masser af motion. Så vil jeg se om det kan lade sig gøre, ellers må jeg jo acceptere at give det lidt længere tid.
14 år16. maj 2010 kl. 21:41
Abh72903 (slettet)
Jeg vil vurdere, at det godt kan lade sig at gøre, men det bliver sørme en hård omgang. Du skal tabe 1,6 kg om ugen og det er virkelig meget, men kan også se at din vægt er forholdvis høj, hvilket betyder at det er lettere at tabe sig meget om ugen. Da jeg vejede omkring det du gør tabte jeg mig mellem 1 og 2 kilo om ugen ved en kost på ca. 1400 kcal og med motion i ca. 6 timer om ugen (spinning, løb, hård styrketræning)
14 år16. maj 2010 kl. 22:01
bamsetingen (slettet)
Hej Mille
jeg skal selv tabe mig 4,6 kilo på en måned, Jeg erstatter 1 til 2 måltider med nupo. Også dyrker jeg spinning i 3 timer i ugen. Og ellers går jeg en tur 1 time hver dag.
Vil mene det godt kan lade sig gøre. Hvis du virkelig går til den :-)
jeg skal selv tabe mig 4,6 kilo på en måned, Jeg erstatter 1 til 2 måltider med nupo. Også dyrker jeg spinning i 3 timer i ugen. Og ellers går jeg en tur 1 time hver dag.
Vil mene det godt kan lade sig gøre. Hvis du virkelig går til den :-)
14 år17. maj 2010 kl. 11:25
bruger slettet
mange tak for alle svarene
ja jeg ved godt det ikke bliver
helt let og jeg har da også faldet
i i dag,,,,,øv øv
tog 4 små stk chokolade
ja jeg ved godt det ikke bliver
helt let og jeg har da også faldet
i i dag,,,,,øv øv
tog 4 små stk chokolade
14 år17. maj 2010 kl. 20:34
rdrd (slettet)
Når du får lyst til noget der kan udsætte dit vægttab, så se den sødeste lille baby for dig. Det er 1 måned du skal arbejde hårdt for at få det her lille vidunder. Derefter kan du i samråd med din læge fortsætte med de sunde kostvaner.
Jeg ville ønske at jeg havde fået at vide at det faktisk er ligeså usundt for babyen, hvis man er overvægtig, som hvis man ryger, mens man er gravid, men min jordemoder sagde bare ligeså surt da jeg var i 7 måned: " ja, nu har du så taget 11 kilo på. Det må du selv om."
Jeg ville ønske at jeg havde fået at vide at det faktisk er ligeså usundt for babyen, hvis man er overvægtig, som hvis man ryger, mens man er gravid, men min jordemoder sagde bare ligeså surt da jeg var i 7 måned: " ja, nu har du så taget 11 kilo på. Det må du selv om."
14 år17. maj 2010 kl. 21:11
Ywon (slettet)
Det er muligt at tabe saa meget paa saa kort tid, HVIS du ikke allerede har tabt dig igennem en periode. Grunden er, at man taber sig mest i starten, men kroppen indretter sig ret hurtigt efter de nye forhold, og saa begynder det at gaa langsommere.
Men, som flere af de andre siger, bliver der ikke tale om nogen sundheds-kur, og jeg ville personligt taenke mig grundigt om, hvis jeg var dig, foer jeg begyndte paa noget saa hasarderet som at tabe 8 kg paa en maaned.
Hvis din gynekolog virkeligt vil hjaelpe dig, vil han ogsaa hjaelpe dig selvom du ikke paafoerer dig selv sundhedskadelige forhold for at tabe saa megen vaegt paa saa kort tid.
At han overhovedet har fremsat denne mulighed faar mig aerligt talt til at undre mig noget over ham!
Men, som flere af de andre siger, bliver der ikke tale om nogen sundheds-kur, og jeg ville personligt taenke mig grundigt om, hvis jeg var dig, foer jeg begyndte paa noget saa hasarderet som at tabe 8 kg paa en maaned.
Hvis din gynekolog virkeligt vil hjaelpe dig, vil han ogsaa hjaelpe dig selvom du ikke paafoerer dig selv sundhedskadelige forhold for at tabe saa megen vaegt paa saa kort tid.
At han overhovedet har fremsat denne mulighed faar mig aerligt talt til at undre mig noget over ham!
14 år18. maj 2010 kl. 02:36
Ywon (slettet)
Oh oh, jeg saa forkert, troede du talte om en uge!!
Se det er et af de tilfaelde hvor man virkeligt ville vaere glad for en rediger-/slet-funktion. =)
Se det er et af de tilfaelde hvor man virkeligt ville vaere glad for en rediger-/slet-funktion. =)
14 år18. maj 2010 kl. 02:39
Akilah (slettet)
jeg tog 35 kg på og de sagde ikke rigtig noget til det.. kun at jeg ville få en svær fødsel da barnet også vil være overvægtigt og det bliver hårdere at få ham ud..
idag kan jeg se konsekvensen af min overspisning mens jeg var gravid. jeg gør det aldrig igen
idag kan jeg se konsekvensen af min overspisning mens jeg var gravid. jeg gør det aldrig igen
14 år20. maj 2010 kl. 13:17
grunden til den dato er at min gyn
vil hjælpe mig den dag -har tid den dag-
men kun hvis jeg taber mig min. 8 kg
inden da