#2 af Stronger (slettet)
Off-dag :o/
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Stronger (slettet)
re: Off-dag :o/
Kan absolut godt følge dig. Og har tre gode råd.
1. Vær klar over du spiste forkert, hvilket du jo absolut er kan jeg læse.
2. Lad vær at gå på vægten, du behøver ikke ekstra straf for at have spist forkert. Du har allerede taget straffen ved den dårlige samvittighed.
3. Start på en frisk i morgen og ta ved lærer af dagens lektie!
Ja jeg ville ønske jeg ikke havde behov for at veje mig hverdag! HADER mig selv for det nogen gange!
1. Vær klar over du spiste forkert, hvilket du jo absolut er kan jeg læse.
2. Lad vær at gå på vægten, du behøver ikke ekstra straf for at have spist forkert. Du har allerede taget straffen ved den dårlige samvittighed.
3. Start på en frisk i morgen og ta ved lærer af dagens lektie!
Ja jeg ville ønske jeg ikke havde behov for at veje mig hverdag! HADER mig selv for det nogen gange!
14 år16. maj 2010 kl. 19:55
SiriS (slettet)
Lad det blive ved denne ene dag.
14 år16. maj 2010 kl. 20:05
lilja (slettet)
Måske er det slet ikke så slemt vægten kan snyde så meget og den viser faktisk hvad du spiste for 3 dage siden :) Jeg kan ikke huske hvor jeg har det fra ?
Men altså jeg troede også, at jeg stod til "straf" fordi jeg i fredags både fik shawarma (namme nam) og softice, samt lørdag var til familiefest, hvor jeg dog spiste meget moderat. Men her til morgen sagde vægen sjovt nok 75,5 som er det laveste længe, så jeg krydser fingre for dig at det ikke er så galt for dig heller :)
Og på den anden side tror jeg også det kan være fint, at spise igennem en dag indimellem. Min erfaring fra mig selv er, at det er med til at holde stofskiftet oppe, når man tager en enkelte dag med højere kalorieindtag indimellem :)
Bare fortsat i den samme gode rille du har kørt i - det skal nok gå :)
Men altså jeg troede også, at jeg stod til "straf" fordi jeg i fredags både fik shawarma (namme nam) og softice, samt lørdag var til familiefest, hvor jeg dog spiste meget moderat. Men her til morgen sagde vægen sjovt nok 75,5 som er det laveste længe, så jeg krydser fingre for dig at det ikke er så galt for dig heller :)
Og på den anden side tror jeg også det kan være fint, at spise igennem en dag indimellem. Min erfaring fra mig selv er, at det er med til at holde stofskiftet oppe, når man tager en enkelte dag med højere kalorieindtag indimellem :)
Bare fortsat i den samme gode rille du har kørt i - det skal nok gå :)
14 år16. maj 2010 kl. 20:07
xony (slettet)
tak for opbakningen - det er godt nok rart. :o)
Jeg fortsætter den stramme linje i morgen. Har tænkt mig at tage en ultra sund dag i morgen med så få kcal som muligt. Dog vil jeg spise 5 små måltider, så min forbrænding ikke kokser helt.
Jeg fortsætter den stramme linje i morgen. Har tænkt mig at tage en ultra sund dag i morgen med så få kcal som muligt. Dog vil jeg spise 5 små måltider, så min forbrænding ikke kokser helt.
14 år16. maj 2010 kl. 21:03
så skete det - jeg faldt i. :o( Min morgen startede ellers rigtig godt med omkring 260 kcal til morgenmad - men så blev det frokosttid. I dag er bukkejagten gået ind, og min kæreste havde et par af drengene på besøg til pølser og øl. Jeg havde bagt kage. Jeg spiste 5 pølser, 3 pølsebrød og dertilhørende ketchup osv. Til kaffen spiste jeg 2 store stykker kage og 5 stykker kransekage... Og nu har jeg det bare klamt.
Jeg VED bare, at jeg ikke skal op på vægten i morgen tidlig, for den vil sige + en hel masse gram. :o(
Jeg plejer at veje mig hver morgen.. tror, jeg fremover vil veje mig en gang om ugen. Det andet er sgu ved at tage overhånd. :o(