Ditto.
Jeg var næsten nået ned på målvægten.
Så var jeg til dobbelt fødselsdag her i weekenden hvior jeg faldt ned i mine gamle spisevaner. Jeg har arbejdet aften/nat mandag tirsdag og gået på hugst i køleskabet inden jeg er faldet i søvn.
4 skoddage. 4 kg taget på.
Nogle gange ville jeg ønske at folk holdt deres fester uden mig, så jeg ikke endte i denne suppedas (der sker hver eneste fu..ing gang).
#2 af gtfh (slettet)
Jeg prøver virkelig på ikke at lade det gå mig på og blive depri af det, men kors hvor er det svært. Men jeg siger hele tiden til mig selv at det kan jeg ikke bruge til noget at gå og mugge over at jeg har været et fjols der har ladet stå til ALT for længe.
Jeg vil nu prøve at tænke fremad og prøve at tænke realistisk. Jeg har godt nok lyst til at de første 9 kilo bare skal af hurtigst muligt. Og har da også sat mit mål på 80 kilo til min sommerferiestart om 10 uger, men ærligt så tror jeg ikke helt på det og det er også OK med mig hvis jeg bare har tabt 5 kilo inden. Og måske vælger jeg at rette mit mål til, så jeg ikke får et nederlag ud af det. Hovedsagen er trods alt at det går nedaf fra nu af.
Nå men jeg skulle bare lige af med noget raseri.