Batteri i vægten - Fuck shit lort øv

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Batteri i vægten - Fuck shit lort øv
Ja beklager sproget, men jeg har nu efter nogle uger, en masse stress og en konfirmation fået batterier i min vægt igen og den var ikke rar her til morgen da den sagde 89,1. Det betyder at jeg ikke har taget 10 eller 12 kilo på af de 20 jeg har tabt - nej jeg har taget hele 13 kilo på igen !!!!!!! Det er fandme træls.

Jeg prøver virkelig på ikke at lade det gå mig på og blive depri af det, men kors hvor er det svært. Men jeg siger hele tiden til mig selv at det kan jeg ikke bruge til noget at gå og mugge over at jeg har været et fjols der har ladet stå til ALT for længe.

Jeg vil nu prøve at tænke fremad og prøve at tænke realistisk. Jeg har godt nok lyst til at de første 9 kilo bare skal af hurtigst muligt. Og har da også sat mit mål på 80 kilo til min sommerferiestart om 10 uger, men ærligt så tror jeg ikke helt på det og det er også OK med mig hvis jeg bare har tabt 5 kilo inden. Og måske vælger jeg at rette mit mål til, så jeg ikke får et nederlag ud af det. Hovedsagen er trods alt at det går nedaf fra nu af.

Nå men jeg skulle bare lige af med noget raseri.
14 år12. maj 2010 kl. 07:52
re: Batteri i vægten - Fuck shit lort øv
Ditto.
Jeg var næsten nået ned på målvægten.
Så var jeg til dobbelt fødselsdag her i weekenden hvior jeg faldt ned i mine gamle spisevaner. Jeg har arbejdet aften/nat mandag tirsdag og gået på hugst i køleskabet inden jeg er faldet i søvn.

4 skoddage. 4 kg taget på.
Nogle gange ville jeg ønske at folk holdt deres fester uden mig, så jeg ikke endte i denne suppedas (der sker hver eneste fu..ing gang).
14 år12. maj 2010 kl. 09:29
Til karina. ja det er surt og jeg kan godt forstå dit sprog. Glæd dig over de 7 kg du trods alt har tabt.

til gtfh. vi kan jo ikke helt udelukke os fra det sociale liv, så ville det være alt for kedeligt. Det var kun 4 dage hvor du ikke havde hånd i hanke med dig selv. De 4 kg skal nok hurtigt ryge af .
14 år12. maj 2010 kl. 10:41
Karina: Det er altid ærgerligt når det tabte ryger på igen. Men prøv at se på den positive side af sagen. Jeg kan se på din profil at du har tabt dig før, så prøv at sige til dig selv at det nok skal ske igen. Prøv at genkalde dig følelsen fra da du tabte dig. Hvad var det gjorde dig motiveret (udover brylluppet). Prøv at mærke efter den gode følelse og prøv så at gemme den der trælse følelse af at have taget på væk.

Op på hesten igen og overbevis dig selv om at det nok skal lykkes. Det er svært det ved jeg kun alt for godt selv, men held og lykke med det....
14 år12. maj 2010 kl. 12:15
Tak skal I ha. Og selvfølgelig skal det nok gå. Jeg har gjort det før og jeg har faktisk været nogenlunde standhaftig med motion selv i den periode hvor jeg har taget på, så den del af livsstilen er god. Nu skal spisevanerne bare lige revurderes. ;-)
14 år12. maj 2010 kl. 12:18

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...