Levebrødskuren

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Levebrødskuren
Hejsa,

Jeg har brug for nogle erfaringer. Jeg synes egentlig vægttabet går fint, men kører lidt træt i at tælle kcal. Så faldt jeg lige over levebrødskuren, og ser at opskrifterne passer perfekt til mig (er en kræsenpind), og egentliger det jo også bare at tælle kcal, de har jo bare regnet ud for en hvad man skal spise, så det er nemmere bare at veje det af man skal have.

Er der nogen der har prøvet den? Hvordan er den med mæthedsfornemmelse osv. Jeg har betsilt den gratis brochure, om ikke andet så til noget inspiration til min kcal. tælling. Men kunne godt tænke mig at hører om der er nogen der har været i gang med den kur. For jeg synes de opskrifter ser lækre og ikke mindst nemme ud!
14 år11. maj 2010 kl. 21:15
re: Levebrødskuren
Jeg har også lige været inde og kigge på det tidligere i dag efter Xony's opfordring :) Synes også det lyder smart. Især fordi jeg er noget af en rugbrødsgris :P
14 år11. maj 2010 kl. 21:26
re: Levebrødskuren
jeg er da glad for at kunne inspirere :o)

Jeg bruger primært til alle måltiderne undtaget aftensmaden. Den sætter jeg selv sammen med de 360 kcal, især af hensyn til min kæreste :o)
Jeg er mæt hele dagen og har ikke den dér trang til søde sager. Jeg er især glad for müslierne og de dér lækre eftermiddagssnacks. Mums. :o)
14 år11. maj 2010 kl. 21:49

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...