Hejsa..
Jeg tror det vigtige i denne er, at du ikke skælder dig selv ud, men derimod acceptere, at du denne gang har taget lidt på.. Sig til dig selv "at det sgu ikke så godt" op på hesten igen..Og så giv den ekstra gas i denne uge.. Personligt bliver jeg kun mere demotiveret, hvis jeg skælder mig selv ud.. Så ros dig selv for at du fortsætter og kæmper.. Og selvfølgelig skal du ikke leve på sultegrænsen. Så hellere udskyde datoen for målet en ekstra uge :-)
Du får et venligt klap bag i..
Giv gas så skal det nok lykkes..
#2 af bruger slettet
Min egen situation kunne mildest talt sagtens være bedre, jeg har præsteret en kæmpe vægtøgning i denne uge. 2 kg. +. Jeg er simpelthen fuldstændigt rasende på mig selv og uforstående for hvordan jeg kan tage så meget på, på en enkelt uge.
Jeg har godt nok haft et mislykket forsøg på rygestop hvor jeg kastede mig over alle de "lækre" madvarer såsom chokolade og bagervarer. Men syntes alligevel 2 kg er meget.
Mht. til det her projekt vil det sige at min status er 1,9 kg er røget på de 5 uger der er gået, derfor er jeg 3,1 kg bagud. Projektet føles snart som umuligt ved mindre jeg skal have uger tæt på sultegrænsen, så de næste par dage vil jeg lige overveje hvad jeg skal stille op.
Håber I andre har haft en bedre uge.