Gode spark ønskes ;-)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Gode spark ønskes ;-)
Jeg er en kvinde på 31 år og bor sammen med min kæreste og vores skønne datter på knapt 2. Jeg er spinnings instruktør i et motionscenter og køre meget cykel på landevej:-)
Jeg har vejet 130 kg, men tabte 40 kg inden jeg blev gravid. Efter fødslen havde jeg lige 12 ekstra kg, men jeg tog straks kampen op;-)
Desværre fik jeg 7 mdr senere diagnosen erhvervet faktor 8 mangel, som er en blødersygdom :-( Jeg var indlagt i længere perioder (som var rigtigt gode ved vægten), men desværre begyndte jeg at trøste-spise igen.
Nu er jeg så oppe på 105 kg og vil gerne smide 15kg.
Håber på dette er det spark jeg har brug for:-)
14 år10. maj 2010 kl. 09:58
re: Gode spark ønskes ;-)
Har du gjort dig nogle tanker om hvordan du vil gøre det? Vil du være 200 % fantatisk og holde dig fra alt usundt eller vil du gradvist arbejde dig mod sunde vaner. Har du sat dig et mål for hvor meget du vil tabe og hvornår?

Jeg har det selv sådan at jeg vælger mig nogle fokuspunkter, som jeg ved er problematiske for mig. F.eks. drik masser af vand. Det har jeg været en klovn til i en periode og i dag har jeg drukket 1½ liter allerede nu.

Prøv at få skrevet nogle motivationsfaktorer ned på en liste, som du kigger på dagligt, så du ikke falder i trøstespisning.

Bare lige mine hurtige råd. Håber du kan bruge det. Glæder mig til at følge dig.
14 år10. maj 2010 kl. 12:59
re: Gode spark ønskes ;-)
Hej, husk at du har meget at være glad for! Du behøver ikke trøste dig med mad! Og du har en kæmpe fordel i dit arbejde, fordi du kan høvle en masse kalorier af der. Jeg kan tilslutte mig opfordringen til at se på en motivationsliste dagligt, og så prøve at tage en dag ad gangen og leve den så sundt som du kan. Så tager dagene hinanden, og vægttabet bliver en realitet 'af sig selv'. Tak for denne lejlighed til at skrive dette til mig selv :-)
14 år11. maj 2010 kl. 10:20

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...