Det er det godt nok ikke værd...

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Det er det godt nok ikke værd...
I lørdags fik jeg pizza og is og vupi var vægten stedet 800 gram dagen efter - det var fisme ikke SÅ lækkert, at jeg en andne gang gider at spise det, hvis det er konsekvensen ;)

Ud med pizza og is ... he he...
Faktisk synes jeg min hjemmelavede bananis uden sukker og fedt smager bedre end den vi fik, så nul putte jeg skal ikke lokkes med en anden gang...

Men det er nu da meget godt at vide, at græsset ikke er grønnere på den anden side :)
14 år10. maj 2010 kl. 08:41
re: Det er det godt nok ikke værd...
Det er bare lige præcis det der man lærer af. Og man falder helt sikkert i en anden gang! Men om ikke andet, så føler man at man lærer noget af det!

Kan du ikke lige smide en opskrift på den banan is der, det lyder lidt lækkert. Jeg elsker jo is. Men vil da hellere bruge en sund version!
14 år10. maj 2010 kl. 17:10
re: Det er det godt nok ikke værd...
Jeg synes virkelig jeg har lært noget om at den nemme løsning ikke altid er så nem igen ;)

Banansoft-ice, det er nem nem:
Blend frosne bananer med lidt mælk til det er en sammenhængende softice lignende masse, tilsæt lidt tørrede dadler, blend igen og smag til. Altså det søder med dadlerne og så smager man jo bare til hvor meget man vil have i :)
Det skal spises straks og kan ikke fryses ned, men til gengæld er det super hurtigt at lave så det gør ikke rigtig noget ;)
14 år10. maj 2010 kl. 18:33

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...