#1 af AnneF (slettet)
Langsomt men sikkert
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+AnneF (slettet)
Har været i gang med mit nye liv siden 1. januar og har tabt 10 kg. Motion, fornuftig kost, morgenmad hver dag (næsten) og et meget afslappet forhold til weekender og ferier. Jeg har jo været hele møllen igennem med mærkelige kure, nupo, hurtigt vægttab - og hver gang er hele molevitten plus lidt ekstra røget på igen. Og igen startede jeg ud med over hundrede kilo efter nytår. Er kommet til den erkendelse, at jeg altid skal leve som jeg gør nu. Det er ikke en kur, men en livsstilsændring - og netop derfor skal det ikke gå for hurtigt, og ikke blive surt. Og det lykkes faktisk, selvom jeg bli'r utålmodig indimellem og bare vil tabe en masse kilo hurtigt. Jeg vejer nu 95 kg og mit mål er at komme under 90 før jeg skal på sommerferie om 3 måneder. Og det skal jeg nok nå. Forkæler mig ofte med lidt nyt tøj, som jeg føler mig lækker i - gider ikke vente, til jeg er kommet ned på idealvægten. Jeg håber at kunne komme ned på 85 inden slutningen af i år - og det er stadig realistisk. Er der andre end mig, som er til: langsomt men sikkert, så hører jeg gerne fra jer!
14 år6. maj 2010 kl. 17:32
lilja (slettet)
re: Langsomt men sikkert
Velkommen til og tillykke med dit fine resultat og din livsstilsændring :)
14 år6. maj 2010 kl. 18:57