Nu skal det være :o)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Nu skal det være :o)
Det her er mit allerførste indlæg herinde på trods af at jeg har været tilmeldt i flere år!

Jeg har før forsøgt at tabe mig, men motivationen har aldrig rigtig været der.

For 2 år siden mødte jeg min skønne kæreste! Jeg tog ikke rigtig på i starten af vores forhold, på trods af alt den hyggefælden som man jo altid falder i :o) Men her de sidste par måneder har jeg taget lidt på og igår da jeg stillede mig op på vægten var den højere end nogensinde før! 78 kg! Og det skal den bare IKKE! Øv hvor var jeg trist hele dagen igår.

I stedet for at sidde der og have ondt af mig selv, bliver jeg jo nødt til at gøre noget! Mit mål er at tabe mig omkring 13 kg. Vil gerne ned på 65 kg. Jeg sætter mig små mål af gangen. Et mål pr. md. med få kg da det virker mere overskueligt for mig.

Jeg har flere ting der er med til at motivere mig! Jeg er enormt skruk og vil rigtig gerne have børn og helst igår :o) Men jeg vil på ingen måde byde min baby at bo i min krop i 9 mdr. Når jeg ikke engang selv har det godt med den, hvordan skal baby så have det godt derinde!

Derudover har vi jo en drøm om at blive gift indenfor de næste par år. Og ikke på vilkår om jeg vil kigge tilbage på billeder fra den dag med væmmelse! Niksen!

Jeg vil være en smuk brud, en mor fyldt med overskud og ikke mindst en lækker kæreste/kone.

Det skal bare lykkes denne gang! Og jeg håber at det vil motivere mig at være lidt mere aktiv i dette forum, så jeg ligesom har andre end mig selv at stå til ansvar overfor..

Tak fordi du læste med :o)
14 år6. maj 2010 kl. 09:33
re: Nu skal det være :o)
Velkommen og det lyder som om du har masser af gode motivationsgrunde :) Pøj pøj !
14 år6. maj 2010 kl. 10:24

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...